Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Orginele Bios voor een XFX Vega 56

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22-11 11:16
Na het goed verpesten van mijn XFX Vega 56 bios (hoe geen idee) ben ik weer opzoek naar de originele bios voor mijn kaart.
Ik dacht de Bios op geslagen te hebben op een usb stick maar helaas was dit niet het geval, was ik deels onvoorzichtig absoluut en dit gaat me zeker niet nog eens gebeuren.

Het gaat om deze kaart.
pricewatch: XFX RX Vega RX-VEGMLBFX6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18:38

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22-11 11:16
Dat is die bios en die had ik al gevonden, maar aangezien daar ook weer 4 verschillende op staan, zou het fijn zijn de bios van een andere tweakers te krijgen om problemen 100% uit te sluiten

• lays526
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:52
als het een referentie kaart is maakt het na mijn weten niet zoveel uit welke (wel een ref versie) je erin gooit, heb je er 1 met een eigen pcb, dan wel

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True