Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjerrr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06-2020
Vijf maanden geleden heb ik een koptelefoon aangeschaft via amazon.de. Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat het plastic van een deel van de hoofdband gebroken was en aan de andere kant ook barsten vertoonde. Dit leek me een garantiekwestie, dus ik zocht contact met de klantenservice van Amazon. Zij bevestigden dat dit niet zou mogen en onder de garantie valt. Ik mag het product terugsturen en krijg dan het aanschafbedrag terug.
Echter ben ik - afgezien van dit mankement - zeer tevreden over de koptelefoon. Ik zou daarom liever willen dat de koptelefoon gerepareerd wordt, en anders vervangen door een nieuw exemplaar. De koptelefoon simpelweg opnieuw bestellen is voor mij geen optie, omdat deze inmiddels 100 euro duurder is dan toen ik hem heb aangeschaft (bij andere webshops is hij overigens wel goedkoper, maar nog steeds 60 euro duurder dan in januari).
Amazon wil (na enkele mailtjes over en weer) van geen wijken weten. Wat zijn mijn opties in dezen? Voldoet Amazon aan hun plicht om een degelijk product te leveren door een refund aan te bieden, of mag ik ook reparatie of vervanging verlangen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Dit soort vragen zijn vaker voorbij gekomen.
Je hebt recht op een vergelijkbaar product. Echter is de vraag of je dit ook gaat krijgen. Amazon handelt meeste af met geld terug. Misschien helpt een zoektocht op dit forum heb met hoe andere mensen het hebben opgelost en wat het resultaat daarvan was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Amazon heeft niets te kiezen. Jij mag kiezen tussen reparatie of vervanging (waarbij je niet mag kiezen voor vervanging als reparatie mogelijk is, en als Amazon aangeeft dat reparatie niet mogelijk is, mag je niet meer voor reparatie kiezen).

Als Amazon dezelfde telefoon nog verkoopt, moeten ze die gewoon leveren. En anders kun je ergens anders een dekkingskoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjerrr
Oké, helder. Dat is in ieder geval fijn om te horen! Ik had zelf ook al zoiets gevonden, maar begon te twijfelen omdat ik ook vond dat de verkoper niet hoeft te repareren of vervangen als dit onmogelijk is (https://www.europe-consom...-guarantee-of-conformity/), waarbij je dan kunt twisten over wat "onmogelijk" precies inhoudt.
Ik heb Amazon nu twee keer gemaild dat ik niet akkoord ga met een refund, maar een reparatie of vervanging zou willen. Volgens hun website verkoopt Amazon deze koptelefoon op dit moment wel (er staat ook "verkoop en verzending door Amazon" bij), maar de klantenservice claimt dat ze dit product op dit moment zelf niet verkopen en dat verkoop via Denon gaat (ook nadat ik naar de desbetreffende pagina had gelinkt en ze had gewezen op wat daar staat).
Iemand tips hoe dit aan te vliegen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Pfoeh, ik zou zeggen klik op "bel mij terug". Dan bellen ze binnen paar minuten je op. Die mensen denken erg goed mee kan ik uit persoonlijke ervaring zeggen.bovendien heb je aan telefoon sneller antwoord en kan je meteen reactie geven.
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervdM
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
je kunt ook proberen fabrieksgarantie te claimen bij de importeur of fabrikant. ik heb dat laatst ook gedaan met een product. de winkel had het niet meer in het assortiment en kreeg het ook niet meer, uitlopend product, wilden alleen geld teruggeven. na contact met de importeur opgestuurd - op hun kosten - en kreeg daarna bericht dat reparatie niet mogelijk was en kreeg prompt een geheel nieuw product thuisgestuurd ...

[ Voor 3% gewijzigd door PetervdM op 01-06-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
Daantjerrr schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:14:
Oké, helder. Dat is in ieder geval fijn om te horen! Ik had zelf ook al zoiets gevonden, maar begon te twijfelen omdat ik ook vond dat de verkoper niet hoeft te repareren of vervangen als dit onmogelijk is (https://www.europe-consom...-guarantee-of-conformity/), waarbij je dan kunt twisten over wat "onmogelijk" precies inhoudt.
Ik heb Amazon nu twee keer gemaild dat ik niet akkoord ga met een refund, maar een reparatie of vervanging zou willen. Volgens hun website verkoopt Amazon deze koptelefoon op dit moment wel (er staat ook "verkoop en verzending door Amazon" bij), maar de klantenservice claimt dat ze dit product op dit moment zelf niet verkopen en dat verkoop via Denon gaat (ook nadat ik naar de desbetreffende pagina had gelinkt en ze had gewezen op wat daar staat).
Iemand tips hoe dit aan te vliegen?
Is dat wellicht niet een net andere versie? Check even het EAN/ISN of die overeenkomen met wat je hebt besteld.
Of kun je letterlijk vanuit het bestelde artikel in je account naar de huidige bestelpagina waar staat dat er nog voorraad is?

Als dat hetzelfde artikel is zullen ze hem wel moeten leveren als vervanging van je kapotte in dit geval.
Amazon is meestal ook wel klantvriendelijk ( hoor je vaak ), maar volgens mij is dat vooral als in het geld direct terugstorten bij problemen met verloren pakketten, kapot geleverd en dus ook wel garantiekwesties.
Het geld krijg je terug maar het product moet je dan meestal weer opnieuw kopen tegen de dan geldende prijs.

Wil je toch een vervangend product maar Amazon wil je dit niet geven dan ben ik bang dat je naar de rechter moet stappen om dit afgedwongen te krijgen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestervisser
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-06-2020
GlowMouse schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:08:
Amazon heeft niets te kiezen. Jij mag kiezen tussen reparatie of vervanging (waarbij je niet mag kiezen voor vervanging als reparatie mogelijk is, en als Amazon aangeeft dat reparatie niet mogelijk is, mag je niet meer voor reparatie kiezen).

Als Amazon dezelfde telefoon nog verkoopt, moeten ze die gewoon leveren. En anders kun je ergens anders een dekkingskoop doen.
Vergeet niet dat amazon in luxemburg zit, gelijk krijgen is vrij lastig.

Tenzij je voor een koptelefoon naar de rechter wilt 8)7 8)7 8)7 8)7

Niet de echte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:04:
[...]
Hoezo? Ze richten zich op de Nederlandse markt, wat inhoudt dat ze zich aan de Nederlandse wet- en regelgeving hebben te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:47
sypie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Hoezo? Ze richten zich op de Nederlandse markt, wat inhoudt dat ze zich aan de Nederlandse wet- en regelgeving hebben te houden.
Uiteraard, maar misschien kun je het topic ook even lezen van iemand die verkeerde banden heeft gekregen. Bedrijf blijkt in andorra gevestigd te zijn, succes als je daar je recht wil gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57

OmeJoyo

This is me

Ik heb dit eerder gehad met Amazon, telefonisch werd binnen enkele seconde de prijs voor me aangepast.

Ik zou het iig proberen :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:30
Daantjerrr schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:49:
Vijf maanden geleden heb ik een koptelefoon aangeschaft via amazon.de. Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat het plastic van een deel van de hoofdband gebroken was en aan de andere kant ook barsten vertoonde. Dit leek me een garantiekwestie, dus ik zocht contact met de klantenservice van Amazon. Zij bevestigden dat dit niet zou mogen en onder de garantie valt. Ik mag het product terugsturen en krijg dan het aanschafbedrag terug.
Echter ben ik - afgezien van dit mankement - zeer tevreden over de koptelefoon. Ik zou daarom liever willen dat de koptelefoon gerepareerd wordt, en anders vervangen door een nieuw exemplaar. De koptelefoon simpelweg opnieuw bestellen is voor mij geen optie, omdat deze inmiddels 100 euro duurder is dan toen ik hem heb aangeschaft (bij andere webshops is hij overigens wel goedkoper, maar nog steeds 60 euro duurder dan in januari).
Amazon wil (na enkele mailtjes over en weer) van geen wijken weten. Wat zijn mijn opties in dezen? Voldoet Amazon aan hun plicht om een degelijk product te leveren door een refund aan te bieden, of mag ik ook reparatie of vervanging verlangen?
Altijd eerste even contact opnemen met de fabrikant. Ja, officieel krijg je garantie van de winkel waar je het product gekocht heb maar vaak zijn veel fabrikanten erg soepel.
Mijn oude Philips tv had een defect paneel, Philips gebeld en ze stuurde een paar dagen later een monteur langs die ter plekke een nieuw paneel erin heeft gezet.
2 weken gelden nog contact opgenomen met Bose voor mijn koptelefoon. Ik kreeg direct het vervangende onderdeel toegestuurd! Koptelefoon ook bij Amazon.de gekocht.
Kortom mijn ervaring is dat garantie (zeker in de eerste 2 jaar) je het beste direct met de fabrikant kan oplossen. Uitzonderingen daar gelaten.

Zou je eens een foto kunnen plaatsen wat er precies kapot is gegaan?
Ik heb hiervoor een Teufel koptelefoon gehad waar ook de plastic van een deel van de hoofdband gebroken was. Keurig een nieuwe koptelefoon gehad, maar het was een ontwerpfout. Dus binnen 6 maanden weer hetzelfde probleem.
Als dit bij jou ook het geval is, lekker je geld terugvragen en een andere kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door chrisborst op 01-06-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestervisser
sypie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Ze zijn bij geen enkel keurmerk of organisatie aangesloten. Dus je zult moeten kijken of er in luxemburg nog iets van een ombudsman is of je moet gaan procederen.

Beide zijn vrij onrealistisch voor een koptelefoon. Ik zal nog eens proberen om amazon over te halen en anders gewoon je verlies nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Meestervisser op 01-06-2020 09:30 ]

Niet de echte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:29:
[...]

Ze zijn bij geen enkel keurmerk of organisatie aangesloten. Dus je zult moeten kijken of er in luxemburg nog iets van een ombudsman is of je moet gaan procederen.

Beide zijn vrij onrealistisch voor een koptelefoon. Ik zal nog eens proberen om amazon over te halen en anders gewoon je verlies nemen.
Op de Nederlandse markt opereren betekent onder de Nederlandse wet handelen.
Vooral als je een .nl domein hebt en de Nederlandse taal op je site voert, maak je geen enkele rechter wijs dat je niet onder Nederlands recht valt.

Edit: ik snap overigens je positie wel, volgens mij geef je aan dat Amazon nergens aan mee werkt, behalve een rechterlijke procedure.

[ Voor 21% gewijzigd door JackBol op 01-06-2020 09:35 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meestervisser
JackBol schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Op de Nederlandse markt opereren betekent onder de Nederlandse wet handelen.
Dat is slechts de theorie. De vraag is hoe ga je dat afdwingen als het bedrijf buiten nederland zit. Je moet in het oog houden dat we het hebben over een koptelefoon van hooguit een paar honderd euro.

Niet de echte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Daantjerrr

Denon garantie

@Carfanatic Goed gelezen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Hackus op 01-06-2020 09:50 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:03
ja, dus?

Uw dealer is verantwoordelijk voor de uitvoering van de garantie en is tevens uw aanspreekpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:57

Croga

The Unreasonable Man

Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:34:
Dat is slechts de theorie. De vraag is hoe ga je dat afdwingen als het bedrijf buiten nederland zit. Je moet in het oog houden dat we het hebben over een koptelefoon van hooguit een paar honderd euro.
Er is geen enkel verschil tussen of ze in Nederland zitten of in Luxemburg. Hoe je het af gaat dwingen bij een bedrijf in Luxemburg is exact hetzelfde als hoe je het gaat afdwingen bij een bedrijf in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestervisser
Croga schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:48:
[...]

Er is geen enkel verschil tussen of ze in Nederland zitten of in Luxemburg. Hoe je het af gaat dwingen bij een bedrijf in Luxemburg is exact hetzelfde als hoe je het gaat afdwingen bij een bedrijf in Nederland.
Leg maar eens uit dan.......

En ga me alsjeblieft niet vertellen dat TS naar de rechter moet voor een koptelefoon van hooguit 2 meier.

Niet de echte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Wat valt er uit te leggen? Hoe zou je je recht halen bij een Nederlands bedrijf en hoe wijkt dat af wanneer het bedrijf plots 100km zuidelijker zit? Er is geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:38
Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:50:
[...]

Leg maar eens uit dan.......

En ga me alsjeblieft niet vertellen dat TS naar de rechter moet voor een koptelefoon van hooguit 2 meier.
Ja als we zo gaan redeneren kunnen we een groot deel van onze rechtstaat zo de prullebak in gooien. Juist voor dit soort zaken moeten mensen vaker naar de rechter stappen. Want anders blijven mensen er mee weg komen.
Of heeft meester visser te weinig werk en wil hij deze zaak opzich te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestervisser
loki504 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:25:
[...]

Ja als we zo gaan redeneren kunnen we een groot deel van onze rechtstaat zo de prullebak in gooien. Juist voor dit soort zaken moeten mensen vaker naar de rechter stappen. Want anders blijven mensen er mee weg komen.
Geen idee of mr visser te weinig werk heeft >:) >:) >:) moet je hem vragen.

Weet jij wat het kost om hier in nederland naar de rechter te gaan?? Als je geluk hebt accepteerd amazon het vonnis. Heb je geen geluk dan moet je het vonnis gaan laten vertalen en verder procederen in luxemburg.

Hij zal ongetwijfeld zijn gelijk krijgen maar tegen welke kosten 8)7 8)7 8)7 ik zou het geld in mijn zakken houden en terugbetaling accepteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Meestervisser op 01-06-2020 10:34 ]

Niet de echte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
loki504 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:25:
[...]

Ik heb liever dat onze rechters zich buigen over belangrijker zaken imho.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:29:
Weet jij wat het kost om hier in nederland naar de rechter te gaan?? Als je geluk hebt accepteerd amazon het vonnis. Heb je geen geluk dan moet je het vonnis gaan laten vertalen en verder procederen in luxemburg.
Als je in alle redelijkheid geprobeerd hebt er uit te komen dan kost het helemaal niets om naar de rechter te gaan aangezien Amazon gewoon veroordeelt gaat worden in de kosten. Daarnaast is een vonnis van een Nederlandse rechter in deze gewoon uitvoerbaar in Luxemburg, daar hoef je geen stap voor verder te procederen.

We zijn gewoon een unie. Hier zijn gewoon verdragen voor. Hier is niets ingewikkelds aan.

Maar voor die tijd heb je al lang via de Nederlandse ombudsman je recht kunnen halen, die gewoon met zijn Luxemburgse collega kan overleggen zonder dat je daar zelf iets voor doet of vertaald.

Nogmaals; hoe zou je het in Nederland doen? En hoe is dat anders? De rechter is pas de laatste stap, alle stappen die daar voor zitten kun je ook gewoon exact hetzelfde uitvoeren. Zeker in deze situatie waar Amazon gewoon een .nl website heeft met Nederlands sprekende contact personen.

[ Voor 24% gewijzigd door Croga op 01-06-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
stylezzz schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:33:
[...]

Ik heb liever dat onze rechters zich buigen over belangrijker zaken imho.....
Zoals welke zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Heb je even? Moordenaars, verkrachters, pedofielen, overvallers, drugssmokkelaars en fabrikanten, pyromanen, voetbalhooligans en ga zo maar even door. Denk dat we daar iets meer zorgen over hebben als een paar tientjes verlies over een of andere headset? Blijf het allemaal in perspectief zien.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loki504
stylezzz schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:41:
[...]

Heb je even? Moordenaars, verkrachters, pedofielen, overvallers, drugssmokkelaars en fabrikanten, pyromanen, voetbalhooligans en ga zo maar even door. Denk dat we daar iets meer zorgen over hebben als een paar tientjes verlies over een of andere headset? Blijf het allemaal in perspectief zien.....
En alles wat jij noemt doet een strafrechter over oordelen. We hebben het hier over een civiele zaak. Of wil je zeggen dat een buren ruzie omdat hij enkele centimeters van je tuin heeft gepikt veel belangrijker is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dimens
  • Laatst online: 07-01-2024
*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de man.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 01-06-2020 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daantjerrr
@JohanNL doos gecheckt, het gaat om exact dezelfde als die ze nu op de website hebben staan. De link in mijn bevestigingsmail leidt ook tot de koptelefoon die ze op het moment online aanbieden. Amazon claimt alleen dat zij nu niet de verkopers zijn, maar Denon zelf (terwijl er op de pagina dus staat dat Amazon zelf de verkoper is).

@chrisborst Ik hou mijn hoop nog even op dikke pech. Ik vind het geluidsprofiel van concurrenten als Sony en Bosch toch minder prettig, dus hopelijk biedt herstel of vervanging soelaas. Maar de mogelijkheid dat het een ontwerpfout is, weerhoudt me er inderdaad wel van om het geld terug te nemen en nog wat extra uit te geven voor een nieuwe (naast de principekwestie).

Amazon copy-paste inmiddels steeds hetzelfde antwoord, dus ik zal vandaag maar eens bellen. Tenminste, als ik mijn account in kom. De verificatie-sms komt niet aan en om tweestapsverificatie uit te zetten moet ik kennelijk eerst inloggen met de verificatiecode.
Ik heb inmiddels ook contact gezocht met de fabrikant, dus dat wacht ik nog even af.
Mocht dat allemaal niet helpen, dan kan ik er inderdaad allicht nog een rondje ombudsman aan wagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Daantjerrr op 01-06-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
loki504 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:43:
[...]

En alles wat jij noemt doet een strafrechter over oordelen. We hebben het hier over een civiele zaak. Of wil je zeggen dat een buren ruzie omdat hij enkele centimeters van je tuin heeft gepikt veel belangrijker is?
Mijn persoonlijke mening is dat het mij niet veel boeit of dat de schutting een paar centimeter van mijn tuin afpikt. Maar ik kan me situaties voorstellen waarin dat wel het geval is, en dan lijkt ook dat mij belangrijker dan een paar tientjes prijsverschil op een headset.

Heeft ts al contact gehad met amazon? Het zou zomaar opgelost kunnen worden met 1 telefoontje ipv dat we hier weer met rieken en hooivorken 'sue them' gaan lopen roepen?

[ Voor 23% gewijzigd door Yorinn op 01-06-2020 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:04:
[...]

Amazon zit gewoon in Nederland (zie KvK 74430661 voor het adres, het is niet enkel een postadres, ze hebben de hele bovenste verdieping van dat gebouw). Je gelijk krijgen gaat dus op precies dezelfde manier als bij elke andere webshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meestervisser
GlowMouse schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:35:
[...]

Amazon zit gewoon in Nederland (zie KvK 74430661 voor het adres, het is niet enkel een postadres, ze hebben de hele bovenste verdieping van dat gebouw). Je gelijk krijgen gaat dus op precies dezelfde manier als bij elke andere webshop.
Volgens hun eigen pagina is amazon.nl eigendom van Amazon Europe Core S.à r.l.

Producten die amazon onder eigen naam aanbied worden dan weer verkocht door Amazon EU S.à r.l., deze laatste is de verkopende partij en dus het aanspreekpunt.

Niet de echte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
stylezzz schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:05:

Heeft ts al contact gehad met amazon? Het zou zomaar opgelost kunnen worden met 1 telefoontje ipv dat we hier weer met rieken en hooivorken 'sue them' gaan lopen roepen?
Ja en als dat niet werkt en toch nog je recht wilt behalen zul je naar andere mogelijkheden moeten kijken.

TS heeft volgens mij ook al best veel gedaan om het op een normale manier op te lossen met de winkel.
Het is dat er hier sommigen zijn die zeggen dat bellen i.p.v. mailen naar Amazon nog wel eens wat kan opleveren, maar anders was het best logisch de andere ( juridische ) mogelijkheden te overwegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 01-06-2020 22:29 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Meestervisser schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:39:
[...]

Volgens hun eigen pagina is amazon.nl eigendom van Amazon Europe Core S.à r.l.

Producten die amazon onder eigen naam aanbied worden dan weer verkocht door Amazon EU S.à r.l., deze laatste is de verkopende partij en dus het aanspreekpunt.
Wat probeer je precies te zeggen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De discussie over het wel of niet rechtszaak-waardig vinden van iets mag stoppen hier. Die helpen TS niet verder met zijn probleem en zijn alleen maar offtopic hier.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daantjerrr
Update: Het heeft wat telefoontjes en tijd gekost, maar inmiddels is het probleem opgelost.
Telefonisch kon er inderdaad meer dan per mail. In eerste instantie zou ik het verschil tussen de oude en de nieuwe prijs terugkrijgen als ik zelf een nieuwe koptelefoon zou bestellen. Toen verzonden ze dat specifieke model alleen plotseling niet meer naar Nederland. Daarop mocht ik een andere koptelefoon uitzoeken uit dezelfde prijsklasse, wat uiteindelijk de Denon AH-GC30 geworden is (die door de prijsstijging van 'mijn' koptelefoon slechts een tientje duurder was). Eind goed, al goed dus.

Bedankt voor het meedenken allen!
Pagina: 1