Hallo, ik hoop dat ik het allemaal volgens de richtlijnen doe, first post.
Ik heb zero ervaring met het bouwen van een pc en vrij weinig verstand van hardware, maar wil wel een goed werkende game pc. Graag zou ik jullie advies willen ( of misschien een hele lijst met componenten
)
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem? naast regular schoolwerk,''High''end games spelen, tijd niet meer gegamed. voor nu kan ik alleen games bedenken zoals Modernwarfare. Wie weet welke deuren nog geopend gaan worden
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
schoolwerk en gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000/1200max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
pc die een aantal jaar vooruit kan, SSD yes please voorderest geen dingen zoals 2 videokaarten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Led lampjes mag, niet te overdreven. stille pc zou ook fijn zijn.
Ga je overklokken?
geen idee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie hoop te verwachten is fijne aanwezingen, misschien een site waar ik alle onderdelen in 1 keer kan betellen. En mocht je er tijd en zin in hebben dan is een lijst met componenten voor max 1200 ook welkom
Ik hoop dat ik jullie niet te erg heb afgeschrokken
Help a noob out
Componenten:
Cooler Master MasterBox MB511 RGB - Midtowermodel
Samsung 860 EVO 500GB - Solid state drive
Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB - 3.5"
Cooler Master Hyper H412R - Koeler voor processor
G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB
Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER OC 6G - Grafische kaart
MSI X299 PRO - Moederbord
Intel Core i7-7740X - Processor
Ik heb zero ervaring met het bouwen van een pc en vrij weinig verstand van hardware, maar wil wel een goed werkende game pc. Graag zou ik jullie advies willen ( of misschien een hele lijst met componenten

[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem? naast regular schoolwerk,''High''end games spelen, tijd niet meer gegamed. voor nu kan ik alleen games bedenken zoals Modernwarfare. Wie weet welke deuren nog geopend gaan worden
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
schoolwerk en gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000/1200max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
pc die een aantal jaar vooruit kan, SSD yes please voorderest geen dingen zoals 2 videokaarten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Led lampjes mag, niet te overdreven. stille pc zou ook fijn zijn.
Ga je overklokken?
geen idee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie hoop te verwachten is fijne aanwezingen, misschien een site waar ik alle onderdelen in 1 keer kan betellen. En mocht je er tijd en zin in hebben dan is een lijst met componenten voor max 1200 ook welkom
Ik hoop dat ik jullie niet te erg heb afgeschrokken
Help a noob out

Componenten:
Cooler Master MasterBox MB511 RGB - Midtowermodel
Samsung 860 EVO 500GB - Solid state drive
Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB - 3.5"
Cooler Master Hyper H412R - Koeler voor processor
G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB
Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER OC 6G - Grafische kaart
MSI X299 PRO - Moederbord
Intel Core i7-7740X - Processor
[Voor 10% gewijzigd door Leek. op 31-05-2020 23:40. Reden: wat vergeten]