Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathalie74
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-05-2020
Mijn vraag
...Mijn kleinkind heeft zonder dat hij het zelf beseft zijn gametaal veranderd van Nederlands naar Spaans of Portugees
Hoe kan ik dat terugzetten aub ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Systeemtaal heb ik al gechecked, deze staat op Nederlands
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:12

Wom

Om welke game gaat het?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik neem aan dat het om de switch gaat. Je zult in de instellingen van de game zelf moeten kijken. Als je moeite hebt te vinden waar het staat omdat je de taal niet machtig bent, start de game dan even op op een nieuw profiel om te zien wat die optie zich precies bevindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 23:47
Spaans leren ;) , of wellicht wat zaken uit menu's door google translate halen ?
(vaak valt het toch wel te vinden als je wat door menutjes wandelt, vaak worden de talen dan ook nog weergegeven in de taal van de taal zelf, in dit geval dan "Nederlands").

Andere optie zou kunnen zijn of je wat over de game en schakelen tussen talen op youtube kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49

Nibbz

Postmaster General

idd, wat @gekkie zegt:

Realtime vertaling in google lens. Telefoon op je scherm richten, en dan zou je er wel uit moeten komen :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
Het woord voor "taal" is "idioma" of "lingua" in het spaans en vast ook ongeveer in het portugees.. Mocht je dat ergens zien, zit je goed en moet je daar weer even voor onze taal kiezen :)
Pagina: 1