Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over internet snelheid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yesroff
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 05-05 23:59
Beste,

Ik heb momenteel een abonnement met 100 mb/s (DSL) maximum internetsnelheid. Echter is mijn werkelijke internetsnelheid meestal rond de 35 mb/s.

Heeft het zin om mijn 100 mb/s abonnement te houden of kan ik beter downgraden naar max 50 mb/s?

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Als je die 35 prima vindt, kun je net zo goed downgraden.

Hoi!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yesroff
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 05-05 23:59
EWK schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:28:
Als je die 35 prima vindt, kun je net zo goed downgraden.
Bedankt voor het snelle antwoord! Blijft mijn werkelijke snelheid dan gelijk of zal die nog verder dalen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:11
Yesroff schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:29:
[...]

Bedankt voor het snelle antwoord! Blijft mijn werkelijke snelheid dan gelijk of zal die nog verder dalen?
Die blijft hetzelfde :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 10:06
Heb je je speedtest gedaan via wifi of bedraad? Dat kan namelijk uitmaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
En ook met zo'n kort mogelijk draadje rechtstreeks vanaf de modem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Bij DSL kan je soms gewoon niet sneller, ondanks alle mooie plaatjes en praatjes van de verkopers. Maar wanneer je snelheid "bedraad" (dus met een netwerkkabel naar je internet kastje) ook zo slecht is, dan gewoon een langzamer abonnement nemen. Zonde om te veel te betalen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
Had begrepen dat je ongeveer 70% van de beloofde snelheid zou moeten halen. Als je daar ver onder blijft klopt er iets niet. Contacteer je ISP en leg het voor. DSL is sterk afhankelijk van de afstand tot de centrale en de weerstand in het koper beïnvloed de snelheid drastisch. Hoe verder van de centrale hoe langzamer de verbinding......Of je de 35Mbps gaat halen als je downgrade naar een lagere snelheid,50 Mbps, is nog maar de vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:45
Vul je gegevens even hier in: https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/
Wat daar uit komt zou je moeten kunnen krijgen via DSL.
En uiteraard bekabeld meten direct achter je modem.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True