Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZXRY
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 20-05 22:18
Ik volg momenteel een opleiding maar weet nog niet of ik hier verder mee wil gaan. Vandaar wil ik mij alvast voor een 2e studie inschrijven zodat ik nog even de tijd heb om een richting te kiezen. Ik kon geen antwoord vinden op Google (ligt wellicht aan mij), maar ik neem aan dat ik mij kan inschrijven voor een 2e studie, zonder dat dit de inschrijving van mijn huidige studie belemmert? Dus dat die twee inschrijvingen niet conflicteren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jort99b
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 31-05 15:24
Wat je zegt klopt, je kan je gewoon voor een tweede studie inschrijven op studielink. Je hebt tot 31 augustus de tijd om een beslissing te maken. Dat gezegd hebbende, de opleiding van het wel prettig om een duidelijk beeld te hebben hoe veel studenten ze volgend jaar kunnen verwachten, vooral in de huidige omstandigheden. Schrijf je dus uit zodra je het zeker weet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True