Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daan Vh.
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 23-11 22:13
Ik ben al een tijdje opzoek naar een compacte keukenradio met een (extra) (bluetooth) draadloze speaker om mee naar buiten te nemen tijdens de zomermaanden.
Geen gemakkelijke zoektocht aangezien ik niet zo bekend ben met de juiste zoektermen. Zonder al te veel succes ben ik bij de Google Nest mini terecht gekomen. Heel enthousiast over zijn functies maar heb een aantal vraagjes.

1. Het zou mogelijk moeten zijn om een bluetooth speaker met de Nest mini te verbinden, maar wordt er bijvoorbeeld (nadat ze eenmaal gekoppeld zijn) automatisch verbinding gemaakt wanneer ik de speaker aanzet?

2. Omdat de Nest mini voornamelijk gebruikt wordt als radio en de ouderen onder ons hier niet zo snel mee weg zullen zijn vroeg ik mij af in hoeverre deze te bedienen is met de fysieke knoppen. Van de volumeknoppen ben ik op de hoogte maar de middelste knop, kan je hiermee bijvoorbeeld de radio stoppen en de volgende dag opnieuw aanzetten?

3. Mocht ik toch niet helemaal overtuigd zijn, met welke zoektermen ga ik dan best op zoek naar een compacte keukenradio met een (extra) (bluetooth) draadloze speaker?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Eentje is genoeg....

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True