Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoge prijzen voor 2ehands i7 cpu's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 21:09
Hi mede tweakers,

Ik ben de afgelopen dagen aan kijken naar een 2ehands i7 chip 6e en 7e generatie...
Aangezien ik voor een leuk prijsje een Z270H bord op de kop had getikt van een ex-miner.
Zoals je kan voorstellen gebruiken die gasten alleen die zielige G4400 chips en ik dus opzoek....
Mijn bevinding is dat ik beter een Ryzen setje kan samenstellen voor de prijs van 1 2ehands i7 6700K of 7700K....

Wat is jullie kijk hierop, ik begrijp dat die dingen duur gekocht zijn maar dit is toch gewoon waanzin...

Groeten, je mede tweaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

IT-Gaming schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:45:
Hi mede tweakers,

Ik ben de afgelopen dagen aan kijken naar een 2ehands i7 chip 6e en 7e generatie...
Aangezien ik voor een leuk prijsje een Z270H bord op de kop had getikt van een ex-miner.
Zoals je kan voorstellen gebruiken die gasten alleen die zielige G4400 chips en ik dus opzoek....
Mijn bevinding is dat ik beter een Ryzen setje kan samenstellen voor de prijs van 1 2ehands i7 6700K of 7700K....

Wat is jullie kijk hierop, ik begrijp dat die dingen duur gekocht zijn maar dit is toch gewoon waanzin...

Groeten, je mede tweaker
K heb je weinig aan op H bordje, die kun je niet overclocken. je kunt beter geld uitgeven aan Ryzen setje op dit moment.

Iets te snel gekeken, maar Lijkt pricewatch: Asus ROG Strix Z270H Gaming te zijn. Maar een 67-7700k vraagt men teveel geld voor.
Ryzen 3300X is gelijk aan deze, en stuk goedkoper.

[Voor 14% gewijzigd door Hackus op 31-05-2020 20:08]

Hackus Goes 4x15 @60%

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:25
Klopt. Sinds Amd zo bezig is, is het totaal niet interessant meer. Prijzen blijven hoog omdat mensen toch hun systeem nog willen upgraden, en waarschijnlijk niet alles willen veranderen.

Maar dit is eigenlijk niets nieuws, dit was 5 jaar geleden ongeveer hetzelfde. K processors blijven (idioot) duur.

[Voor 71% gewijzigd door WEBGAMING op 31-05-2020 18:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:57

Thomg

Aww yiss

Z270H = Z270 nee?
Snap niet helemaal wat een miner moet met een Z270 moederbord maar ok.

Verder klopt het wel, K processors zijn gewoon veel te duur en, nog erger, er bestaan mensen die dit nog betalen ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
IT-Gaming schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:45:
Hi mede tweakers,

G4400 is prima geschikt voor gewone office taken, niet voor gaming. Het is een snelle volwaardige dual core processor en niet zielig. Ik zou niet weten waarom je sneller dan quad core in zo'n H moederbord zou willen hebben. Het is sowieso geen gaming bord en je merkt er bij normaal gebruik geen verschil. Ik neem aan dat quad core benchmarks draaien niet het doel van het systeem wordt.

Belangrijker dan de processor voor de snelheidservaring is een SSD en voldoende geheugen.

Onderhandel of kijk elders. Ik zie er een op marktplaats voor 200 euro. Je hoeft niet de vraagprijs te betalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
mrmrmr schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:33:
[...]

G4400 is prima geschikt voor gewone office taken, niet voor gaming. Het is een snelle volwaardige dual core processor en niet zielig. Ik zou niet weten waarom je sneller dan quad core in zo'n H moederbord zou willen hebben. Het is sowieso geen gaming bord en je merkt er bij normaal gebruik geen verschil. Ik neem aan dat quad core benchmarks draaien niet het doel van het systeem wordt.

Belangrijker dan de processor voor de snelheidservaring is een SSD en voldoende geheugen.

[...]

Onderhandel of kijk elders. Ik zie er een op marktplaats voor 200 euro. Je hoeft niet de vraagprijs te betalen.
Meer als quadcore is ook helemaal niet mogelijk op deze borden.

200 euro is nog steeds veel en veel en veel te veel geld.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:25
mrmrmr schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:33:
in zo'n H moederbord zou willen hebben.
Het is een Z bord, Z270.
Het is sowieso geen gaming bord
Waar maak jij dat uit op en wat is de definitie van een gamingbord?
[...]

€100 is al teveel voor zo'n cpu als je ziet wat je voor die prijs tegenwoordig nieuw kunt kopen. Relatief gezien is €70 de max voor een 4 jaar oude cpu op een platform dat nooit meer dan 4C/8T gaat kunnen brengen want rond de €100 heb je een Ryzen 5 1600 12nm, een 3 3100 en voor iets meer een 3300X die beter presteert dan een 6700K/7700K. Een bord goedkoop kunnen kopen is leuk maar bedenk van tevoren wel of de uiteindelijke prijs/prestatie de moeite waard is. Met een i7 van de 6e/7e gen is het dat duidelijk niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
Ja, dat had ik verkeerd begrepen.
Waar maak jij dat uit op en wat is de definitie van een gamingbord?
Een bord dat veel stroom kan leveren, met name aan de processor, met een of meer PCIe 3 x16 aansluitingen met voldoende capaciteit. De meest gebruikte Z series borden voldoen daar aan.

Wat prijs betreft: de één generatie oudere Skylake moederborden (G4400 -> Skylake, Z270 -> Kaby Lake) zijn relatief goedkoop ten opzichte van Kaby Lake/Coffee Lake, toen de prijzen omhoog zijn gegaan.

Voor gaming is AMD een alternatief. Maar @IT-Gaming zegt niet wat zijn gebruik is. Misschien kan hij dat even toelichten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WEBGAMING
Waarom heb je een goede VRM nodig voor gaming?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
Vraag ik mij ook af. Dan waren al die B150M D3H die in die tijd geadviseerd werden maar waardeloze dingen als je het zo gaat bekijken en toch werkt het allemaal nog steeds. 6700K/7700K is qua stroomverbruik nog niet zo spannend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
Het bord betreft een Asus Stix Z270H Gaming btw.

En ik heb ondertussen een i5 6500 gevonden voor een leuke prijs.
Aangezien ik dit systeem voor gaming ga gebruiken en het pair met een RX570 4gb lijkt me dit een goeie balans...
Wellicht dat mijn GTX 980 ook een goeie optie is maar aangezien ik nog een build in de maak heb met een i7 3820 op een X79Z bord dat hem daar voor ga gebruiken, ik ga ze beiden even testen met i5 6500...
Een i7 zou imo een beetje overkill gaan worden maar ik heb graag snelle hardware.....

Anyways, de discussie dat i7's in de huidige tijd overpriced zijn zullen de koper delen en de verkopers verafschuwen..

[Voor 18% gewijzigd door IT-Gaming op 31-05-2020 20:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
Dat is inderdaad netjes in balans.

Hm, na de edit, denk dat ik toch de 980 met de 6 serie zou gebruiken. 3000 serie gaat die 980 wel bottlenecken, tenzij je echt een hele gekke overclock hebt.
Ze zitten op ongeveer dezelfde kloksnelheid, maar de 6000 is veel nieuwer, en dus een stuk sneller.

Je kan het inderdaad gewoon even testen.

[Voor 106% gewijzigd door WEBGAMING op 31-05-2020 20:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

IT-Gaming schreef op zondag 31 mei 2020 @ 20:21:
De 6500 is wel zo'n beetje de traagste quad core die je kan vinden op je socket, ik mag hopen dat deze prijs ERG leuk is. Dit product bestaat immers ook nog
pricewatch: AMD Ryzen 3 1200 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed
En dan zit je niet vast aan een socket met malloot hoge 2e hands vraagprijzen.

Je moet op die socket echt een superdeal krijgen wil je mij overtuigen dat je een goede deal hebt. Voor beiden mag je iig gecombineerd absoluut niet meer betaald hebben dan 100 euro.

[Voor 13% gewijzigd door Thomg op 31-05-2020 20:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
IT-Gaming schreef op zondag 31 mei 2020 @ 20:21:
Het bord betreft een Asus Stix Z270H Gaming btw.

€40 of minder, meer is het niet waard.
Aangezien ik dit systeem voor gaming ga gebruiken en het pair met een RX570 4gb lijkt me dit een goeie balans...
Ligt eraan welke games. Er zijn zat games waarin een quadcore dik tekort komt.
Een i7 zou imo een beetje overkill gaan worden maar ik heb graag snelle hardware.....
Als je snelle hardware wil voor een faire prijs kan je beter de stap naar Ryzen maken. Zie de opmerking hierboven over de 1200 12nm. Daarmee heb je een enorm upgradepad op hetzelfde platform.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
Dit is een build voor de verkoop.....
Een goeie entry gaming pc.
En idd setje heeft me niet meer dan 100,- gekost( mobo, cpu en zelfs ram...)

En qua i7 3820, daar zeg je me weer wat in dat ie wellicht te traag is voor de gtx 980.. maar dat ga ik allemaal uitgebreid testen...
Zo tof om systemen bij elkaar te sprokkelen 2ehands en uiteindelijk nieuwe hardware van dat geld voor jezelf aanschaffen...

Ik draai met mn eigen rigg een Ryzen 7 1700 icm een GTX 1070, dus ik weet wel een beetje wat games vereisen en wat de verschillen zijn tussen de soorten hardware..

[Voor 60% gewijzigd door IT-Gaming op 31-05-2020 22:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22:00
Dus je koopt een te duur setje om nog duurder te gaan verkopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
Quote: Dus je koopt een te duur setje om nog duurder te gaan verkopen?

Mn marges zijn vrij klein op wat ik verdien.. en vind je een beetje neerbuigend praten tegen me( beetje jammer)
En met hardware rotzooien is gewoon tof om te doen.

[Voor 101% gewijzigd door IT-Gaming op 31-05-2020 22:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WEBGAMING
99ruud99 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 22:42:
Dus je koopt een te duur setje om nog duurder te gaan verkopen?
Te duur? Als hij ram, mobo en processor voor rond de 100 euro heeft, vind ik dat toch echt wel een mooie prijs.

Vind het inderdaad ook wel een beetje minachtend klinken.

En spelen met hardware is toch ook leuk? Soms heb ik het gevoel dat Tweakers dat vergeten.

Ik heb ook niet echt het gevoel dat dit gaat om maximale winst maken. Een beetje spelen, experimenteren, en als het met winst verkocht kan worden is het natuurlijk hartstikke leuk.
Het is ook niet zo dat je hier heel veel winst op gaat maken, tenminste niet als je een beetje eerlijk zaken doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
Ik snap dat de marges erg marginaal zijn, want mensen hopen snel zelf beter te kunnen bouwen. Echter vind ik het nogal raar om zo neer te zetten van... De pc is voor verkoop dus het maakt niet uit dat het wat minder sterk is.

Als dat neerbuigend overkomt excuses, ik wilde mijn vraagteken erbij uiten.
Ik vind het top dat er builds geknutseld worden , dat die dan doorverkocht worden ook logisch. Maar om dan niet optimaal qua prijs kwaliteit te gaan zitten wanneer je hem puur bouwt voor verkoop, dat is raar.

Voor een build met de ryzen 3300x krijg je waarschijnlijk hetzelfde bedrag, en de koper is er uiteindelijk blijer mee. Dat is enkel goede reclame voor jezelf.

Dat is mijn mening, als je er niet mee eens bent mag dat natuurlijk. Voordeel van tweedehands is dat onderdelen verbruikt worden, waar ook wel wat voor te zeggen valt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Als cpu+ram+mobo onder de 100 was heb je een goede deal te pakken :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
Ik begrijp wat je bedoeld,
Maar dit 1151 platform kwam dit keer op mijn pad omdat ik in eerste instantie een 2ehands RX580 8gb kocht voor mijn neefje en de verkoper bood me dit Asus moederbord aan voor 40,- met ram er nog op en de i5 6500 heb ik vandaag via MP voor 50,- icm een GTX 980 voor totaal 200,-, en echt in de handel zit ik nou ook weer niet.(ik ben een liefhebber die af en toe een kansje ziet een tof systeempje te bouwen.

Dus dat het wat onlogisch overkomt snap ik ook wel.

[Voor 19% gewijzigd door IT-Gaming op 31-05-2020 23:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 197141
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Kwestie van vraag en aanbod, wanneer je nog een goed Z170 of Z270 moederbord hebt met een i5 dan is dat het enige upgradepad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
99ruud99 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:19:
Ik snap dat de marges erg marginaal zijn, want mensen hopen snel zelf beter te kunnen bouwen. Echter vind ik het nogal raar om zo neer te zetten van... De pc is voor verkoop dus het maakt niet uit dat het wat minder sterk is.

Ik vind het top dat er builds geknutseld worden , dat die dan doorverkocht worden ook logisch. Maar om dan aub optimaal qua prijs kwaliteit te gaan zitten wanneer je hem puur bouwt voor verkoop, dat is raar.
Dat zegt hij toch helemaal niet? Het is voor de verkoop, dus er een hele hoop tijd en moeite in stoppen loont natuurlijk niet.

Je vind het raar dat iemand een systeem verkoopt met goede price/performance? Kan aan mij liggen, maar dat is toch juist goed? Had je liever dat ze een systeem met een i3 en een 2080TI verkopen?

[Voor 4% gewijzigd door WEBGAMING op 31-05-2020 23:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
Excuus ik heb iets teveel van die zin herschreven ?( Of juist niet genoeg). Sorry moest een niet tussen, meteen even aangepast. Dank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
En om nog even te polsen bij jullie:

Ik heb dus dat i7 setje gekocht met een i7 3820 lga 2011, grote dikke koeler erop met een X79Z V161 moederbord (wel een china-special...) en 32gb corsair Vengeance Pro 1600mhz 4 sticks voor quad-channel voor €170,-

Dat is een mooi prijsje toch?
En die kan ik beter pairen met de RX570?

[Voor 11% gewijzigd door IT-Gaming op 01-06-2020 00:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:10
IT-Gaming schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:59:

Ik heb dus dat i7 setje gekocht met een i7 3820 lga 2011, grote dikke koeler erop met een X79Z V161 moederbord (wel een china-special...) en 32gb corsair Vengeance Pro 1600mhz 4 sticks voor quad-channel voor €170,-

Met alle respect, maar €170 neertellen voor een systeem/CPU van 9(!!) jaar oud vind ik nogal wat.
Bijvoorbeeld een 3300x rent rondjes om de i7 3820 (LINK)
Blijf je eigen keuze, maar dit spul is hopeloos achterhaald ondertussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 01-12 11:33

De prijzen van tweedehands hardware schommelen best wel veel, de ene week zie ik processoren van de 6e/7e generatie voor 20-50 euro goedkoper. Maar dat is ook zo bij de videokaarten, zeker sinds de Corona tijd. Ik ben ook gaan opruimen en heb een aantal systemen te koop gezet en let de laatste maanden daarom erg op de prijzen. Volgens mij speelt ook mee dat er net een nieuwe generatie Intel processoren uitgekomen is waardoor het aanbod groter is.

De 3e generatie is best wel oud, maar ik denk dat het wel een mooie prijs is zeker omdat er 32gb geheugen bijzit en moderne games en Windows 10 houden erg van grote hoeveelheden. Zelf gebruik ik ook nog een 1270v2 == 3770k (voor 50 euro op Aliexpress gescoord) met een 1660gtx en die is vaak sneller met gaming dan mijn AMD r7 1700 vega56 systeem.

• ArranChace
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 05-11 16:39

Is daar dan nog vraag naar, jeetje dat is hardware dat ik laatst nog heb weggegeven aan iemand,omdat het zulke ouwe meuk was ondertussen die voor de hobby ouwe PC's weer opknapt. Kon mij juist niet voorstellen met hedendaagse AMD's die zo goedkoop zijn nieuw, dat je zulke verouderde hardware nog 2e hands kon verkopen ?

ZOu bijna zeggen dat 170 nog te veel is ervoor

AMD Ryzen 9 3900x, ROG Crossair Formula VIII, 32GB/2x2TB SSD, Thermaltake M360 + Core P7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 30-11 00:37
Ik kan die hoge prijzen alleen maar beamen. Ik heb nu een I5 4690k en ik keek es om te upgraden naar een I7 4790K.
Ik zag ergens een vraagprijs van 200 euro! als ik er 100 euro bij doe, kan ik een splinternieuwe Ryzen set kopen met cpu, moederbord en 16GB geheugen.
Dat wordt hem dus niet. Dat mensen dat sowieso durven te vragen.
Voorlopig dan maar met mijn huidige processor blijven draaien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:35

aex351

I am the one

Intel is tamelijk waarde vast. AMD staat toch bekend als budget, ondanks dat de prestaties tegenwoordig best goed zijn. Het is maar net waarvoor je het wilt gaan gebruiken.
ruftman schreef op zondag 7 juni 2020 @ 01:45:
Ik kan die hoge prijzen alleen maar beamen. Ik heb nu een I5 4690k en ik keek es om te upgraden naar een I7 4790K.
Ik zag ergens een vraagprijs van 200 euro! als ik er 100 euro bij doe, kan ik een splinternieuwe Ryzen set kopen met cpu, moederbord en 16GB geheugen.
Dat is toch wel een minimale upgrade, zonde. Ik ben van een 4690k naar een 9700k gegaan. Dat is een upgrade. Een 4690k is top voor iemand die nog onder dat niveau zit, juist omdat er nog heel veel overklok potentieel in zit.

[Voor 68% gewijzigd door aex351 op 07-06-2020 02:15]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruftman
@aex351 Ik heb hem ook overgeklokt naar 4.5 ghz. Zolang hij doet wat ik wil hou ik hem maar. Eigenlijk wil ik in de toekomst dan gelijk naar een 8 core cpu upgraden. Ik denk dat ik daarmee het grootste verschil ga merken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:31
Dit, exact mijn situatie. Ik heb besloten principieel geen i7 meer te kopen. Zelfs niet als ze onverhoopt toch dalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:10
€200 voor een 4790k is wel heel veel.

Maar inderdaad, ik kon mijn 7700k zo voor een €200 recent verkopen, terwijl ik die bijna 2 jaar eerder, voor €200 had gekocht. Vergeleken met een moderne Ryzen gaat het nergens over, maar wie ben ik om te klagen?

En je moet natuurlijk wel het hele plaatje bekijken: Voor €200 (en een tubetje koelpasta om je koeler er weer op te doen) heb je in no time het snelste wat je nog uit je huidige PC kan krijgen. Ga je naar een Ryzen, dan heb je een nieuw moederbord nodig, nieuwe koeler waarschijnlijk (goede kans dat je oude koeler niet compatibel is), nieuw geheugen, nieuwe windows licentie (bij OEM), alles moet opnieuw worden geinstalleerd, etc. Onder de streep zal ik dan nog steeds niet snel €200 voor een oude i7 aanraden, maar het is niet een keuze tussen een oude i7 of een moderne Ryzen, het is een keuze tussen een oude i7, of je complete computer moeten upgraden.

@Lynx tbh dat vind ik een aparte keuze. Koop gewoon wat op dat moment logisch is. Principieel in de toekomst een processor niet kopen omdat nu mensen denken er tweedehands veel voor te kunnen krijgen (en dat ook kunnen krijgen), vind ik vreemd.

[Voor 8% gewijzigd door Sissors op 07-06-2020 11:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruftman
@Sissors bij mijn laatste moederbord plus processor wissel, bleef mijn Windows licentie gewoon doorlopen, zonder opnieuw te hoeven installeren. Dus dat valt weer mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:31
@Sissors 200€ is al tijden de gangbare prijs voor een 4790. Wat mij betreft reden genoeg om sowieso die cpu niet langer meer als serieuze optie te zien. Ik stel zo lang mogelijk uit en stap tzt over op AMD (of eigenlijk, terug naar AMD).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Nu online

De i7 3820 was altijd al een gek beestje; een mid-end processor op een (duur) high end workstation chipset, je kon dezelfde prestaties krijgen met een i7 2600.
Het moederbord is een '' china-special '' inderdaad...

Dit zijn componenten die niet enkel oud zijn, maar het ook net-niet zijn, daarom kun je ze zo goedkoop krijgen ;)

Wat ik dan niet begrijp is dat je hier advies vraagt nadat je al een aankoop hebt gedaan.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen --- Voordelig zelf beleggen op de beurs 💸

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-Gaming
Heb het zaakje nu ingebouwd ( de i7 3820 icm een GTX 980 4gb) op het X79Z bordje en ik moet zeggen dat het toch heerlijk soepel loopt allemaal.
Ik speel Doom Eternal ermee, op een 60hz scherm weliswaar maar heb op high settings toch gemiddeld 120 fps.
De i7 heb ik wel overgeklokt naar 4ghz wat overigens zeer makkelijk in te stellen was in het bios.
De vrm's op bord worden wel pittig warm, volgens Open-Hardware: 120c...
Alles loopt iig naar wens en het was toch zeker geen slechte koop.
Gewoon een snel setje imo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannalicour
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 19-11 21:15
OK ik snap dat sommige niet naar een ryzen setje willen maar een Intel i3 10100 inclusief cheap moederbord zijn toch ook niet duur.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True