mod boost toch nog actief?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-06 12:37

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Vraag: bestaat het toch nog dat mensen een boost kunnen geven? Ik heb recent een post gemaakt, een reactie op iemand. Die reactie (die er dus eerder moest zijn ;) ) is nog niet gemod. Mijn reactie heeft al 6 mods gehad, allemaal +1. Dit vind ik dan apart.

Even los van de discussie of mijn post nu wel of niet een +1 waard is, is het natuurlijk de vraag waarom ik initieel dan met een soort boost een moderatie krijg. Indien men dit toch een +2, of wat dat betreft een +0, waard zou vinden is er al heel snel een soort "statement" in gelocked door 1 persoon.

Op het moment van schrijven zie ik dat er nu ook weer 2x een +3 is bijgekomen.

Wat ik dus bedoel te zeggen is dat dit natuurlijk niet werkt:
- suggestief modden (mij wel, de reactie waarom het gaat heeft nog steeds geen mod)
- modden met waarschijnlijk een boost op een non-gemodde reactie (geeft een zwaar vertekend beeld)
- en vervolgens mods om mogelijk dit weer recht te trekken (??, ik heb geen idee waarom er zo gek wordt gemod).

Het zal vast allemaal wel los lopen bij de daadwerkelijke beoordeling, maar het proces en de manier hoe dit gaat geeft mij wel wat vraagtekens. Uiteindelijk gaat het mij ook niet zo zeer om of het nu wel/niet mismoderatie is, of dat mijn score nu wel/niet goed is. Het gaat mij even om het proces. Kan iemand daar wat over vertellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, de boosts zijn al tijden weg.

Die 6x komt dan vermoedelijk van óf een ProMod (waar ik er één van ben), of een Powermod. Die hebben namelijk altijd al een weging van 6x gehad (dus zonder boosts, die hebben deze 2 groepen nooit gehad).

Virussen? Scan ze hier!