Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is dit een goede laptop voor normaal gebruik voor 500 euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-11 16:46
Gaat om een laptop voor me neefje. Algemeen school (vooral thuis) gebruik, wat YT, Twitch checken en wat browsen

pricewatch: Asus D712DA-AU021T

Is dit een goede optie voor 500 euro? Is max bedrag dat gespendeerd wil worden.
Verder kan ik niet veel meer vinden voor rond 500 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:43
Verder kan ik niet veel meer vinden voor rond 500 euro.
Hoe bedoel je? Ik vind maar liefst meer dan 800 laptops t/m €500, dat vind ik vrij veel.

Laptop die je voorstelt ziet er overigens best prima uit, maar zonder iets meer wensen/eisen (bijvoorbeeld schermformaat), valt er niet heel veel zinnigs te zeggen of dit de beste keuze is.

[Voor 3% gewijzigd door Hahn op 31-05-2020 15:44]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-11 16:46
Hahn schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:44:
[...]

Hoe bedoel je? Ik vind maar liefst meer dan 800 laptops t/m €500, dat vind ik vrij veel.

Laptop die je voorstelt ziet er overigens best prima uit, maar zonder iets meer wensen/eisen (bijvoorbeeld schermformaat), valt er niet heel veel zinnigs te zeggen of dit de beste keuze is.
Sorry had moeten zeggen. Dat vooral 17 inch een voorkeur heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Animalcommencal
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
Nee, deze laptop niet. HIj heeft maar twee cores en je kan nu iets veel beters krijgen

Hier mag uitgekozen worden:

https://tweakers.net/lapt...NfpX6bqHBcK7PDMxLzGvZTyBQ

Of deze uit de Best Buy Guide April 2020:

reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2020

Acer maakt sinds een tijdje goede laptops, eigenlijk zijn ze nu wel beter dan wat ASUS aanbied.

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 01:09
Als de laptop vaak op één plek gebruikt wordt, zou ik een refurbished 15.6" kopen. Daar kun je dan een groot scherm aan koppelen. Werkt veel ergonomischer. Bovendien is alles wat je rond dit budget krijgt, of te traag, of heeft een slechte bouwkwaliteit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 21:53
Belangrijk ook: als hij niet op 1 plek gebruikt wordt wil je geen 17 inch stoeptegel mee hoeven sjouwen :P

• 2green
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 27-11 16:30
99ruud99 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:31:
Belangrijk ook: als hij niet op 1 plek gebruikt wordt wil je geen 17 inch stoeptegel mee hoeven sjouwen :P
Aanvullend, 17" gaat ook eerder stuk door het grotere oppervlak/koppelpunt. Geen aanrader voor schooltas vervoer.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True