Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thom_as
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 19-06-2020
Hallo,

Mijn naam is Thomas en voor ik begin, ik ben best nieuw met het pc bouwen dus alvast mijn verontschuldigingen voor mijn amateuristische vragen.

Ik heb wat vragen betreft cooling. Hier vind je mijn build:
https://nl.pcpartpicker.com/list/YLnRXv

Momenteel heb ik alles behalve de case (Ik ben namelijk aan het upgraden en wil ook mijn case upgraden). Ten eerste mochten er dingen tussen staan waar je van denkt dat het beter kan of andere onderdelen. Laat het me dan alsjeblieft horen ik sta open voor andere suggesties. Verder misschien handig om te weten dat ik wil gaan upgraden naar of de nieuwste lichting GPU's van NVIDIA of een 2080TI / 2080 Super.

Wat ik me dus afvraag is kan ik al mijn fans aansluiten op mijn moederboard? Als het goed is krijg ik dus 4 fans meegeleverd met de case van NXZT en dan heb ik nog mijn watercooler waar ook 3 fans op zitten en een pump. Kan ik dit alles aansluiten op mijn moederboard? Ik krijg een controller bij die NXZT case maar mijn water cooler heeft dus ook een controller. Ook heb ik bij mijn cooler een splitter gekregen voor de 3 fans dus die nemen op dit moment maar 1 chassis fan slot in gebruik.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is en anders stel me gerust vragen. Hopelijk kan een van jullie me hier een beetje mee opweg helpen!

Met vriendelijke groet,
Thomas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: september 2017