Wij zoeken een?
Een babyfoon op netstroom (en eventueel ook accu) die via een app ook geluid door laat komen wanneer de smartphone 'op slot' staat, daarbij is het een wens dat de set uitbreidbaar is met meerdere babyfoons op dezelfde smartphone
Wat is jullie budget?
Tot €200 om te starten, de uitbreidingen kunnen later aangeschaft worden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ons dochtertje te kunnen horen wanneer ze huilt, we wandelen graag buiten. Het zou fijn zijn als we tot 3 km van ons huis kunnen lopen, dan kunnen we een uurtje wandelen 's avonds. Ons dochtertje slaapt vrij diep dus slapen betekent meestal ook doorslapen. Indien nodig kan ik dan terug naar huis hardlopen.
Wat hebben jullie zelf al gevonden?
De Nanit Plus
De Arlo IP camera
De motorola comfort connnect 45
Echter deze opties zijn allemaal prijzig en beschikken over een camera, nu is een camera geen moetje voor ons.
Welke vragen hebben jullie hier nog over?
Benieuwd naar jullie ervaringen of ideeën posten we dit bericht!
Groetjes van een groeiend gezinnetje
Een babyfoon op netstroom (en eventueel ook accu) die via een app ook geluid door laat komen wanneer de smartphone 'op slot' staat, daarbij is het een wens dat de set uitbreidbaar is met meerdere babyfoons op dezelfde smartphone
Wat is jullie budget?
Tot €200 om te starten, de uitbreidingen kunnen later aangeschaft worden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ons dochtertje te kunnen horen wanneer ze huilt, we wandelen graag buiten. Het zou fijn zijn als we tot 3 km van ons huis kunnen lopen, dan kunnen we een uurtje wandelen 's avonds. Ons dochtertje slaapt vrij diep dus slapen betekent meestal ook doorslapen. Indien nodig kan ik dan terug naar huis hardlopen.
Wat hebben jullie zelf al gevonden?
De Nanit Plus
De Arlo IP camera
De motorola comfort connnect 45
Echter deze opties zijn allemaal prijzig en beschikken over een camera, nu is een camera geen moetje voor ons.
Welke vragen hebben jullie hier nog over?
Benieuwd naar jullie ervaringen of ideeën posten we dit bericht!
Groetjes van een groeiend gezinnetje