Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk werk (programmeren) en gamen (mogelijk nieuwe A titels).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn mikpunt is € 1,500. Als het iets duurder uitvalt voor een beter systeem is dat echter geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, videokaart, behuizing, besturingssysteem, processorkoeler, geheugen, voeding, opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie onderstaande lijst.In de meeste gevallen switch ik liever niet van merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur is het systeem enigszins stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb geen ervaring met zelf assembleren, maar wil het proberen bij dit systeem. Na zelf vrij lang het forum te hebben afgestruind naar adviezen en wat onderzoek gedaan te hebben naar onderdelen, ben ik tot de volgende build gekomen. Ik zou graag willen weten of de gekozen onderdelen op elkaar zijn afgestemd en of er voor de onderdelen an sich duidelijk betere alternatieven zijn. In feite zou ik dus graag willen horen of de build die ik voor ogen heb problemen kan opleveren. Bij voorbaat dank.
Voornamelijk werk (programmeren) en gamen (mogelijk nieuwe A titels).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn mikpunt is € 1,500. Als het iets duurder uitvalt voor een beter systeem is dat echter geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, videokaart, behuizing, besturingssysteem, processorkoeler, geheugen, voeding, opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie onderstaande lijst.In de meeste gevallen switch ik liever niet van merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur is het systeem enigszins stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb geen ervaring met zelf assembleren, maar wil het proberen bij dit systeem. Na zelf vrij lang het forum te hebben afgestruind naar adviezen en wat onderzoek gedaan te hebben naar onderdelen, ben ik tot de volgende build gekomen. Ik zou graag willen weten of de gekozen onderdelen op elkaar zijn afgestemd en of er voor de onderdelen an sich duidelijk betere alternatieven zijn. In feite zou ik dus graag willen horen of de build die ik voor ogen heb problemen kan opleveren. Bij voorbaat dank.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,05 | € 444,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 (Zwart) | € 105,16 | € 105,16 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,05 | € 74,05 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 172,50 | € 172,50 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 110,05 | € 110,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 181,- | € 181,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.584,76 | ||