Ik heb sinds kort mijn pc op een andere plek gezet zodat hij wat meer ruimte heeft alleen zijn mijn muis & tobo kabels nu te kort om mijn pc nog te kunnen bereiken.
Wat zou de beste manier zijn om dit op te lossen? Ik dacht zelf aan 3 opties:
Welke optie zou het beste zijn volgens jullie? Andere tips zijn ook welkom natuurlijk.
Ik neig zelf naar optie 3 via de monitor, maar ik weet dus niet of dat werkt.. Heb ook geen USB kabel om dat testen helaas.
Wat zou de beste manier zijn om dit op te lossen? Ik dacht zelf aan 3 opties:
- Hub: Een usb hub ergens in het midden die enerzijds in mijn pc gaat en anderzijds de poorten heeft voor m'n muis & tobo
- Verlengkabels: 2 USB verlengkabels van zeg ~2/3 meter om de ontbrekende afstand te overbruggen, heeft dit nog impact op eventueel signaalverlies?
- Monitor: Muis/tobo aansluiten op m'n monitor, dit schijnt ook te kunnen? Mijn scherm AOC CU34G2X/BK heeft 4x USB3.0 poorten. Zouden deze poorten geschikt zijn voor hetgene wat ik wil?
Welke optie zou het beste zijn volgens jullie? Andere tips zijn ook welkom natuurlijk.
Ik neig zelf naar optie 3 via de monitor, maar ik weet dus niet of dat werkt.. Heb ook geen USB kabel om dat testen helaas.
Tesla M3LR '21