Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Muurbeugel aankoop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sam0072
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 09-06 13:27
Hallo,

Mijn bureau staat tegen de muur gemonteerd en er is dus geen ruimte voor een muurbeugel met klem. Ik kan geen mooie muurbeugels vinden met een grommet. Is het mogelijk dat ik zo'n muurbeugel aanpas dat ik het kan vastschroeven op mijn bureau ipv vastklemmen?

Mvg Sam

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 21:45
Even voor de duidelijkheid: een muurbeugel monteer je aan de muur, een bureaubeugel monteer je aan je bureau.

Wil je per se een bureaubeugel, en zo ja, waarom? Zou een muurbeugel niet beter werken voor je?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:46:
Even voor de duidelijkheid: een muurbeugel monteer je aan de muur, een bureaubeugel monteer je aan je bureau.

Wil je per se een bureaubeugel, en zo ja, waarom? Zou een muurbeugel niet beter werken voor je?
Ja haha sorry dat bedoel ik, en een muurbeugel is eigenlijk ook prima maar ik kan er geen een vinden binnen mijn budget.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
Zolang je geen budget noemt, wij ook niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:17:
Zolang je geen budget noemt, wij ook niet ;)
Onder de 100 euro, het liefst zo goedkoop mogelijk, geld is schaars deze tijden altijd skeer _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Ook wel handig, welk scherm of welk gewicht van het scherm?

Er bestaand bureaubeugels welke op het bureau gemonteerd worden of met een gat door het bureau.
Het is er wel.

[Voor 49% gewijzigd door Arunia op 01-06-2020 00:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
Voor onder de €100 zijn er flink wat muurbeugels beschikbaar, maar er mist nog wat meer informatie :) Om wat voor scherm of schermen gaat het? Welk formaat?

[Voor 17% gewijzigd door Hahn op 01-06-2020 00:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:22:
Voor onder de €100 zijn er flink wat muurbeugels beschikbaar, maar er mist nog wat meer informatie :) Om wat voor scherm of schermen gaat het? Welk formaat?
22-24inch, meer weet ik eigenlijk ook niet, heb de monitoren gekregen :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
Sam0072 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:25:
[...]

22-24inch, meer weet ik eigenlijk ook niet, heb de monitoren gekregen :D
Hoeveel monitoren? 2, of meer? En op de achterkant staat vast een typenummer, aan een gok weten we nog niet zo heel veel :)

[Voor 17% gewijzigd door Hahn op 01-06-2020 00:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:26:
[...]

Hoeveel monitoren? 2, of meer? En op de achterkant staat vast een typenummer, aan een gok weten we nog niet zo heel veel :)
3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
En wat verwacht je van een muur- of bureaubeugel? Vaste montage? Kantelbaar? Draaibaar? Hoogteverstelbaar? Hoogteverstelling ondersteund met gasveren?

Een niet verstelbare muurbeugel voor één 22-24" scherm moet heel makkelijk lukken voor die €100. Maar wellicht heb je andere wensen, of meerdere schermen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Xander schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:29:
En wat verwacht je van een muur- of bureaubeugel? Vaste montage? Kantelbaar? Draaibaar? Hoogteverstelbaar? Hoogteverstelling ondersteund met gasveren?

Een niet verstelbare muurbeugel voor één 22-24" scherm moet heel makkelijk lukken voor die €100. Maar wellicht heb je andere wensen, of meerdere schermen...
gewoon dat je een beetje dat curved effect krijgt das alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
haha die voldoen niet helemaal aan de eisen, ik vroeg me af of jullie nog een alternatief wisten buiten tweakers aangezien tweakers niet alles vermeld :P t kan ook iets over de prijs heen gaan maar t liefst niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
Met standaard zijn iets meer opties, maar verder zal er voor die prijs niet veel andere opties zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:35:
Met standaard zijn iets meer opties, maar verder zal er voor die prijs niet veel andere opties zijn.
Ja dat vroeg ik me dus ook af, of je de onderkant er af kon zagen ofzo en dan het ding vastschroeven :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Sam0072 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:34:
[...]

haha die voldoen niet helemaal aan de eisen
Welke eisen heb je dan? :?

Je kunt ook 3x zoiets aan de muur schroeven natuurlijk: pricewatch: Ewent EW1521 Easy Turn TV Wandsteun M met 2 draaipunten

[Voor 3% gewijzigd door Xander op 01-06-2020 00:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
Sam0072 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:36:
[...]

Ja dat vroeg ik me dus ook af, of je de onderkant er af kon zagen ofzo en dan het ding vastschroeven :D
In theorie kan het als je een beetje handig bent, maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Hahn schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:39:
[...]

In theorie kan het als je een beetje handig bent, maar waarom zou je dat willen?
er is geen ruimte voor een standaard op mijn bureau :$

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: maart 2015
  • Niet online
Ik zou je deze adviseren: pricewatch: Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors up to 27 inch with VESA

Ik heb zelf een soortgelijk, het schroefgedeelte kan eraf en je kunt het dan bevestigen met 3 schroeven aan je bureau. Ik heb geen idee hoe het er verder uitziet. Maar wellicht dat je ons wat meer kan ophelderen wat je precies zoekt? Graag in 1 bericht. Want je bent nogal erg halve informatie steeds aan het leveren waardoor men het hele topic moet doornemen.

Graag in 1 situatie:

Type monitoren:
Formaat monitoren:
Bureau of muurbeugel:
In geval bureau, kan het achter je bureau bevestigd worden?:
Moet het kunnen kantelen?:
Moet het kunnen draaien?:

of ben je geholpen met wat ik voorstel hierboven? Op zich prijstechnisch binnen je budget.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
pricewatch: Newstar FPMA-D550D3

Deze komt standaard ook met bevestigingsmaterialen om hem door het blad te bevestigen.

Zie de montagehandleiding.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Xander schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:48:
pricewatch: Newstar FPMA-D550D3

Deze komt standaard ook met bevestigingsmaterialen om hem door het blad te bevestigen.

Zie de montagehandleiding.
Hou bij dit soort type beugels wel rekening ook, dat je ruimte tussen je schermen kunt hebben als je kleiner als 27" er aan bevestigd! Op een vervelende manier zelf ook achter gekomen 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Tweakez schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:51:
[...]

Hou bij dit soort type beugels wel rekening ook, dat je ruimte tussen je schermen kunt hebben als je kleiner als 27" er aan bevestigd! Op een vervelende manier zelf ook achter gekomen 8)7
Kwestie van de arm op het scharnier naar achteren laten knikken, toch?

Moet je wel wat ruimte achter de beugel hebben. Maar lijkt me geen probleem als je de buitenste schermen toch al iets naar voren wilt laten komen voor het "curved effect".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sam0072
Dankjewel gang, ik zal het proberen! Gelieve niet deze thread ofzo te verwijderen, ik weet ook niet hoe dit allemaal werkt maar dan kan ik deze shizzle terugvinden :D dank jullie wel allemaal :DDDDDDDDDDDD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Sam0072 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:54:
Dankjewel gang, ik zal het proberen! Gelieve niet deze thread ofzo te verwijderen, ik weet ook niet hoe dit allemaal werkt maar dan kan ik deze shizzle terugvinden :D dank jullie wel allemaal :DDDDDDDDDDDD
Geen zorgen, threads worden niet verwijderd, althans, niet zomaar. Succes met je aankoop!
Xander schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:53:
[...]

Kwestie van de arm op het scharnier naar achteren laten knikken, toch?

Moet je wel wat ruimte achter de beugel hebben. Maar lijkt me geen probleem als je de buitenste schermen toch al iets naar voren wilt laten komen voor het "curved effect".
Mwah, dat heeft ook niet altijd het gewenste effect. Maar, ja het kan inderdaad met een beetje priegelen toch lukken met sommige beugels. Blijft alsnog wel een risico, gelukkig (als je koopt op afstand) kun je mooi en makkelijk retourneren mocht het niet goed gaan _/-\o_ .
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True