Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Acer Nitro N50-600 I6016

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herpderplerp
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 21-09 20:53
Ik kan deze pc overnemen van een vriend.
Is het genoeg om wow shadowlands en een beetje lol mee te spelen en upcoming games op high met een bijna.locked 60fps.

Beste antwoord (via Herpderplerp op 31-05-2020 15:13)

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06:18
De processor is prima.
De videokaart is geen topper, maar gaat deze games wel draaien.
Geheugen genoeg.

Mits goede prijs lijkt het me een prima PC voor jouw doelen.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat de videokaart wellicht niet (of lastig) is te upgraden, dit gaat in de toekomst (bij nieuwe/upcoming games) je eerste bottleneck zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-11 08:45
Wat heb je er zelf al over gevonden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:59
Misschien dat je vriend het zelf al weet, of dat je het even mag uitproberen van 'm? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06:18
De processor is prima.
De videokaart is geen topper, maar gaat deze games wel draaien.
Geheugen genoeg.

Mits goede prijs lijkt het me een prima PC voor jouw doelen.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat de videokaart wellicht niet (of lastig) is te upgraden, dit gaat in de toekomst (bij nieuwe/upcoming games) je eerste bottleneck zijn.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True