Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

sudden4strike controller uitleg

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koetje538
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 01-06 10:48
Mijn vraag
...ik heb sudden4strike gekocht voor op de x box one
alleen de controller das nog een dingetje
wie ken mij de controller toetsen uitlegen voor het spel

dank alvast
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:58
Waarom zoek je niet gewoon een YouTube filmpje?

Echt 3mil hits door één Google opdracht.

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @koetje538, welkom op Tweakers.net. We verwachten wel wat eigen inzet van je, de vragen in de startpost staan er niet voor niets. Ga eerst zelf even zoeken, als je er dan nog steeds niet uitkomt kun je een nieuw topic openen. Geef daarin dan ook aan wat je allemaal al gevonden en geprobeerd hebt.

We salute the rank, not the man.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True