Deze dozen niet meer, toevallig zaterdag bij een vriend aan exact dezelfde dozen gewerkt. Als er geen lamp aan zit, kan je het klepje dicht doen en zijn ze bijna helemaal vlak. Enige nadeel, er zit geen indicatie op van welke draad de nul is.
In het deksel zitten trouwens nog 2 kleine gaatjes (pal naast de schroef). Dat zijn busjes waar je een kleine zelftapper in kan draaien om iets vast te maken. In de doos gaan die schroeven strak langs de wand en zouden geen problemen mogen geven met de draden in de doos.
Tip van Flip, als de schroeven verstopt zitten onder het stuc, ze liggen bij deze deksels in één lijn met de C-haak die pal naast het kroonsteentje zit.
Ik denk ook niet dat dat de elektricien er spaanplaatschroeven in heeft gejaagd, maar dat de M4 gewoon wat extra weerstand heeft in het messing, wat niet heel ongewoon is. Met mensen die zelftappers erin jagen (of de schroefdraad zo verneuken dat de schroef geen kant meer op wil) zouden ze iets mogen doen wat ik beter niet kan zeggen... Ik heb hier in huis ook een paar dozen die op die manier gesloopt zijn (de messing bus is los komen te zitten in het kunststof) en daar kan je vervolgens niks meer aan herstellen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier