Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

beste gaming/movie tv van 2020

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HemenXD
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-11 15:27
ik heb afgelopen 2 jaar geld zitten sparen voor de aankomende PS5 en wou daar ook een goede tv gelijk bij hebben. zat ook te denken aan een moeie geluidssysteem maar daar heb ik niet naar gekeken.

ik zat 1st te denken aan de B9 van lg maar, door de risico van burn-in wil ik die kans niet nemen.
en de tv's van samsung zijn achteruit gegaan tegenover van 2019 modellen.

iemand een advies hierover?

toch beter om de samsung modellen te kopen terwijl ze nog beschikbaar zijn of wachten tot black friday?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 25-11 23:04
Ik lees mee!

Ik kijk ook naar hisense tv's waar ik goedr dingen over hoor en goede prijs/kwaliteit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HemenXD
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 17-11 15:27
ja inderdaag hisense hoor ik ook bepaalde goede dingen over. en ook TCL maar dat merk hebben we niet in NL :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 25-11 23:04
HemenXD schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:23:
ja inderdaag hisense hoor ik ook bepaalde goede dingen over. en ook TCL maar dat merk hebben we niet in NL :(
Wel bij Amazon.de en otto

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True