Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ipad Air 3 ziet Apple Pencil niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 27-11 00:14
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Ipad Air 3, Ook heb ik tweedehands een Apple pencil 1st gen gekocht.
Nu wil ik deze pairen met de Ipad maar als ik m in de Ipad plug dan ziet die deze niet in de bluetooth settings.
Heb de Apple Pencil aan de wall charger gelegd voor 1 nacht om zeker te zijn dat die 100% is.
Nog steeds niks, Toen ik de bluetooth van mijn Galaxy S10 aan deed kwam de Apple Pencil tevoorschijn 4 keer!

Hij werkt dus maar de Ipad ziet m niet.
Weet iemand een oplossing?

Mvg
Nigel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:31
Sluit hem even aan op de iPad. Dan krijg je de pop-up. Je hoeft niet naar Bluetooth, gewoon home screen is genoeg.

[Voor 35% gewijzigd door jeroen3 op 31-05-2020 12:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
jeroen3 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:38:
Sluit hem even aan op de iPad. Dan krijg je de pop-up. Je hoeft niet naar Bluetooth, gewoon home screen is genoeg.
Ik krijg de pop up dus niet en bij bluetooth zou die ook moeten staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen3
Is de ipad ook tweedehands?

Je kunt nog proberen de ipad opnieuw te op te starten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:15
Legin schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:19:
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Ipad Air 3, Ook heb ik tweedehands een Apple pencil 1st gen gekocht.
Nu wil ik deze pairen met de Ipad maar als ik m in de Ipad plug dan ziet die deze niet in de bluetooth settings.
Heb de Apple Pencil aan de wall charger gelegd voor 1 nacht om zeker te zijn dat die 100% is.
Nog steeds niks, Toen ik de bluetooth van mijn Galaxy S10 aan deed kwam de Apple Pencil tevoorschijn 4 keer!

Hij werkt dus maar de Ipad ziet m niet.
Weet iemand een oplossing?

Mvg
Nigel
Heb je ook een andere iPad in de buurt waar je het mee kan proberen? Dan kan je zien of de Pencil defect is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
jeroen3 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:48:
Is de ipad ook tweedehands?

Je kunt nog proberen de ipad opnieuw te op te starten.
Nieuwe Ipad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
Volkan1984 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:04:
[...]

Heb je ook een andere iPad in de buurt waar je het mee kan proberen? Dan kan je zien of de Pencil defect is.
Hmm ik zal het met de Ipad van mn vriendin proberen van de week. Maar is toch raar dat mn Ipad m niet ziet en mn telefoon wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik weet niet hoe het met een iPad Air 3 is maar met mijn iPad Pro moet ik de Apple Pencil in de lightning poort stoppen en dan is deze gekoppeld met de iPad. Ik doe nooit wat met Bluetooth en wissel regelmatig tussen twee iPad Pro’s met de pen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:03
Geen andere Bluetooth problemen met de iPad?

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
Archie_T schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:24:
Ik weet niet hoe het met een iPad Air 3 is maar met mijn iPad Pro moet ik de Apple Pencil in de lightning poort stoppen en dan is deze gekoppeld met de iPad. Ik doe nooit wat met Bluetooth en wissel regelmatig tussen twee iPad Pro’s met de pen.
Dat is precies wat ik deed, hij zou ook bij je bluetooth apparaten moeten staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Legin
hk12nl schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:31:
Geen andere Bluetooth problemen met de iPad?
Nope, heb Huawei freebuds 3 en die pairen zonder problemen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen3
Als je gewoon op je homescreen zit te wachten en plugt hem in je iPad moet hij de iPad een pop-up geven, dan druk je op koppel. Daarna staat hij bluetooth.
Als dit niet werkt is de pencil leeg of kapot. Heb je hem werkend gezien bij de verkoper?

Je weet trouwens zeker dat je het koppelstukje juist om had bij het opladen?
Laat hem anders even kwartiertje liggen aan de ingeschakelde iPad air of iPhone. Even de standby-timer uitzetten dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kevin.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16-11 15:19
iPad heeft de laatste software neem ik aan?
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True