Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:09
Er is vast wel iemand hier die me kan helpen :)

Sinds een aantal maanden heb ik een Samsung S8 en daarop maak ik veel gebruik van Spotify. Op mijn vorige telefoon (S5), kon ik Spotify pauzeren, en volgende/vorige liedje kiezen. Op mijn S8 reageert de pauze knop niet vanaf mijn vergrendelscherm (de next/previous track knoppen doen het wel)

Dus ik moet eerst ontgrendelen en dan pas kan ik pauzeren. Best vervelend dezer dagen, als ik voor werk een MS Teams call krijg :P

Weet iemand hoe/waar ik kan instellen dat deze knop weer werkt?

(Mijn vriendin heeft overigens ook een S8 en ook bij haar werk de pauze knop niet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dMEiYsLQQvjgf74p5KVv1B3KOlg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/clLSKkjo3BN4VfAHeP5vuf7N.jpg?f=user_large

En nog een vraagje. Ik het mogelijk om deze Spotify knoppen op het vergrendelscherm, groter te maken?
Ik ga regelmatig joggen met Spotify aan en dan is het lastig om precies op het goeie knopje te drukken als ik naar een volgend liedje wil.

@ forum moderator:
Er is kennelijk iets mis gegaan bij het invoeren van mijn topic titel. Kan iemand "ify" even wijzigen naar "Spotify"?
Nu slaat het nergens op :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bloedvat op 31-05-2020 12:11 ]

Beste antwoord (via rens-br op 02-06-2020 08:55)

• Bloedvat
Heb inmiddels via een andere bron het antwoord op mijn eerste vraag.

Moest kennelijk batterij optimalisatie voor Spotify uitschakelen. Pauze knop werkt nu gewoon ook vanaf het vergrendelscherm d:)b

Als iemand een antwoord op mijn tweede vraag heeft, dan hoor ik het graag.
Is het mogelijk om specifiek de Spotify knopjes op mijn vergrendelscherm wat groter te maken? (zonder gelijk alle icoontjes en tekst groter te maken)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Heb inmiddels via een andere bron het antwoord op mijn eerste vraag.

Moest kennelijk batterij optimalisatie voor Spotify uitschakelen. Pauze knop werkt nu gewoon ook vanaf het vergrendelscherm d:)b

Als iemand een antwoord op mijn tweede vraag heeft, dan hoor ik het graag.
Is het mogelijk om specifiek de Spotify knopjes op mijn vergrendelscherm wat groter te maken? (zonder gelijk alle icoontjes en tekst groter te maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bloedvat nee, voor zover ik weer is het niet mogelijk om de knoppen te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
rens-br schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:56:
@Bloedvat nee, voor zover ik weer is het niet mogelijk om de knoppen te vergroten.
Aww, jammer
Bedankt voor de reactie