Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mini PC & Adobe Creative Cloud

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 1260028
  • Registratie: oktober 2019
  • Niet online
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

In mn woonkamer de mogelijkheid hebben om met Adobe Creative Cloud bezig te gaan.

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik heb weinig ruimte , maar wil dus wel graag met Adobe Creative Cloud bezig.
Ik wil dat gaan doen met een mini pc, maar er zijn er zoveel.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Denk zelf rond de 1250 euro max (incl. 27 inch scherm)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model + Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik zag zelf de Intel NUC Canyon Skull, een net 27 inch scherm (met meerdere aanslutiingen voor een audio set, nintendo switch en nvidia shield)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Nee totaal niet, maar voorkeur gaat wel naar iets met WIndows ipv een Mac Mini (ivm de prijs)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Nee

Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Compact richting de Intel Nuc

Ga je overklokken?

Verwacht niet dat dat nodig is,

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?[i]

Ik zie door de bomen het bos niet meer, want er zijn zoveel van die mini pcs, hoop via deze weg een goede richtlijn te vinden, desnoods een basis waar ik op kan uitbreiden. Kan Creative Cloud bijvoorbeeld op een Intel UHD ? Of ben je perse een Nvidia Quadro of Geforce nodig ?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 00:11
Vraag is, wil je graag Intel. AMD is wat goedkoper waardoor je voor hetzelfde geld meer snelheid kan kopen. (IPV een nuc een barebone pakken dan, als je dat liever koopt dan losse kast +mobo + voeding)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:36
Misschien even wachten op de Ryzen 7 4700G en die in een Asrock Deskmini stoppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
De ruimte voor een losse tower heb ik helaas niet. Ik neem sommige beperkingen (langer wachten op editen /renderen oid dan ook voor lief)

Dan kom ik op de vraag, is AMD wel volledig compatible met Creative Cloud.

Zal de Asrock Deskmini eens bekijken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Mocht iemand een betere optie weten, dan verneem ik dat graag.

Als ik maar mn grafisch vormgeving pakket van adobe kan gebruiken.

Doel is wel zo klein mogelijk ivm ruimte gebrek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@harige_harrie Waarom bijvoorbeeld niet een tweedehands 27" iMac van 2015 of nieuwer.

Past binnen je budget en dan ben je in 1x klaar.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Helaas kan ik daar niet mijn Nvidia Shield en Nintendo Switch op aansluiten

Mijn Imac uit 2014 had in 2017 zn logicboard kapot, met die reparatieprijzen val mac voor mij buiten de boot.

Maar goed bedacht!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True