Hoi.
Heb iets te koop staan hier, kost 50 euro.
Kreeg vandaag plots een PM met als text ;
Hey hoi, voor de vraagprijs + de verzendkosten neem ik het graag van u over.
Mag op naam van Miss Piggy. Mijn adres is: Sesamestreet 12, 1234567890, Ollywood. Zou u mij een betaalverzoek/tikkie kunnen sturen via whatsapp? Mijn nummer is 0612345678
Met vriendelijke Groet,
Miss Piggy
NAW gegevens aangepast.
Het voelde fishy. Kon er mijn vinger niet op leggen. Was een neiuw account en dan zomaar akkoord gaan. Ook viel me op dat het profiel al 3-+ keer was bekeken vooor ik keek. Is erg veel. Geen gevens bij opgelicht op nternet check. Facebook en Insta en anders zoeken gaven geen uitslauitsel. Dus vraag aan de modjes gesteld en account is geblocked.
Dus idd fishy.
Maar wat is de scan precies hier?
Heb iets te koop staan hier, kost 50 euro.
Kreeg vandaag plots een PM met als text ;
Hey hoi, voor de vraagprijs + de verzendkosten neem ik het graag van u over.
Mag op naam van Miss Piggy. Mijn adres is: Sesamestreet 12, 1234567890, Ollywood. Zou u mij een betaalverzoek/tikkie kunnen sturen via whatsapp? Mijn nummer is 0612345678
Met vriendelijke Groet,
Miss Piggy
NAW gegevens aangepast.
Het voelde fishy. Kon er mijn vinger niet op leggen. Was een neiuw account en dan zomaar akkoord gaan. Ook viel me op dat het profiel al 3-+ keer was bekeken vooor ik keek. Is erg veel. Geen gevens bij opgelicht op nternet check. Facebook en Insta en anders zoeken gaven geen uitslauitsel. Dus vraag aan de modjes gesteld en account is geblocked.
Dus idd fishy.
Maar wat is de scan precies hier?