Goedenavond,
Sinds kort een appartement gekocht waar de TV bij inbegrepen zat (42'' LG uit 2011).
Nu met het vakantiegeld toch opzoek naar wat nieuws. Ook met het oog op de next-gen consoles en de 4K TV's
Ik heb de volgende specificaties:
- 43 - 50'' TV (42'' bevalt nu prima en 50+ staat veel te groot in de woonkamer. Zit +/- 2,5 meter van de TV)
- Gebruik is voornamelijk streamingsdiensten (Netflix & Prime), Gamen (Xbox One), TV (sport)
- vanwege film/sport 100 Hz de voorkeur
- combinatie met Alexa
- Prijs tot +/- €1000
Na een hoop research al op een paar modellen uitgekomen, maar elk merk heeft weer wat anders.
de volgende staan nu op het lijstje.
Beide Sony komen er erg goed uit via alle reviews, LG vanwege het nieuwe model nog weinig tot geen reviews van.
Sony 49XG9005
- Full Array local Dimming
Sony KD-49XG8305
- aantrekkelijke prijs
LG 49NANO866NA (2020 model)
- Nano technology
- WebOS
Vandaag in de winkel wat rondgekeken en allemaal wat ik ervan verwacht had.
Zijn er hier mensen met wat meer diepgaande info dan ''goed beeld'' zoals in de meeste reviews online.
Hoe is de ervaring met deze modellen? Of zijn er nog meer aanraders?
Ik neig persoonlijk naar de Sony 49XG9005, al vind ik de Nanocell technologie ook erg interessant klinken.
Gezien de ''kleine'' prijsverschillen is de optie voor een 55"OLED ook nog mogelijk. Al twijfel ik over hoe het past in mijn woonkamer.
Sinds kort een appartement gekocht waar de TV bij inbegrepen zat (42'' LG uit 2011).
Nu met het vakantiegeld toch opzoek naar wat nieuws. Ook met het oog op de next-gen consoles en de 4K TV's
Ik heb de volgende specificaties:
- 43 - 50'' TV (42'' bevalt nu prima en 50+ staat veel te groot in de woonkamer. Zit +/- 2,5 meter van de TV)
- Gebruik is voornamelijk streamingsdiensten (Netflix & Prime), Gamen (Xbox One), TV (sport)
- vanwege film/sport 100 Hz de voorkeur
- combinatie met Alexa
- Prijs tot +/- €1000
Na een hoop research al op een paar modellen uitgekomen, maar elk merk heeft weer wat anders.
de volgende staan nu op het lijstje.
Beide Sony komen er erg goed uit via alle reviews, LG vanwege het nieuwe model nog weinig tot geen reviews van.
Sony 49XG9005
- Full Array local Dimming
Sony KD-49XG8305
- aantrekkelijke prijs
LG 49NANO866NA (2020 model)
- Nano technology
- WebOS
Vandaag in de winkel wat rondgekeken en allemaal wat ik ervan verwacht had.
Zijn er hier mensen met wat meer diepgaande info dan ''goed beeld'' zoals in de meeste reviews online.
Hoe is de ervaring met deze modellen? Of zijn er nog meer aanraders?
Ik neig persoonlijk naar de Sony 49XG9005, al vind ik de Nanocell technologie ook erg interessant klinken.
Gezien de ''kleine'' prijsverschillen is de optie voor een 55"OLED ook nog mogelijk. Al twijfel ik over hoe het past in mijn woonkamer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2020 21:59 ]