Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral spellen als GTA V, Ets2, Minecraft (shaders), City Skylines, Portal 2.
Niet super high-end games (al is GTAV dat mss wel). Dus als ik ze op redelijk hoge settings kan spelen is leuk. Daarnaast ook nog kantoorgebruik, maar dat loopt wel los.
Als OS wordt het waarschijnlijk Linux Mint 19.3. En Windows 10 op een aparte SSD, al overweeg ik een virtuele machine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met mijn eigen lijst zit ik nu op de €1365,-. Ik wil max €1500 uitgeven als er echt iets leukers van te maken is.. incl. verzending. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle hoofdcomponenten worden nieuw.
Ik zal nog een 2,5" Sata SSD gebruiken om Windows te booten.. Niet heel spannend.
Heb ook nog een 120mm case fan liggen (Cooler Master DF1202512SELN, onbekend op pricewatch) die ik evt kan inzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt. Zie onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen C-merken
Voor CPU wel een AMD. Voor de rest geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX kast is prima, systeem moet idle redelijk stil zijn omdat deze in de slaapkamer staat. Ik vertrouw mezelf daarentegen niet met waterkoeling
Ga je overklokken?
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk het niet eigenlijk.
Wat verwacht je van ons?
Advies hoe mijn eigen lijstje beter te maken valt, op performance en stilte.. Een dubbelcheck of alle componenten goed samenwerken.
En ongevraagd advies is ook welkom!
Gamen, vooral spellen als GTA V, Ets2, Minecraft (shaders), City Skylines, Portal 2.
Niet super high-end games (al is GTAV dat mss wel). Dus als ik ze op redelijk hoge settings kan spelen is leuk. Daarnaast ook nog kantoorgebruik, maar dat loopt wel los.
Als OS wordt het waarschijnlijk Linux Mint 19.3. En Windows 10 op een aparte SSD, al overweeg ik een virtuele machine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met mijn eigen lijst zit ik nu op de €1365,-. Ik wil max €1500 uitgeven als er echt iets leukers van te maken is.. incl. verzending. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle hoofdcomponenten worden nieuw.
Ik zal nog een 2,5" Sata SSD gebruiken om Windows te booten.. Niet heel spannend.
Heb ook nog een 120mm case fan liggen (Cooler Master DF1202512SELN, onbekend op pricewatch) die ik evt kan inzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt. Zie onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen C-merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX kast is prima, systeem moet idle redelijk stil zijn omdat deze in de slaapkamer staat. Ik vertrouw mezelf daarentegen niet met waterkoeling
Ga je overklokken?
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk het niet eigenlijk.
Wat verwacht je van ons?
Advies hoe mijn eigen lijstje beter te maken valt, op performance en stilte.. Een dubbelcheck of alle componenten goed samenwerken.
En ongevraagd advies is ook welkom!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 122,02 | € 122,02 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 454,50 | € 454,50 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 130,99 | € 130,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 108,90 | € 108,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 181,- | € 181,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.422,26 |