Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

smartphone buiten eu gekocht bruikbaar in Nederland ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• troefje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-06-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Umidigi A3X
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden? Te koop in China
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over? Ik wil weten of dit aparaat wat ik kan kopen buiten de EU ook in Nederland bruikbaar is.
De specificaties zijn :
3G | WCDMA B1,2,4,5,6,8, 4 G | TDD B38,40,41 FDD B1t/m 8,12,13,17t/m 20,26,28
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[Voor 9% gewijzigd door troefje op 30-05-2020 17:49]

Beste antwoord (via troefje op 31-05-2020 08:24)

• JobScherp
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:26
troefje schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:56:
ik wil alleen maar weten of dit apparaat in NL bruikbaar is !!!!!! Dan is meer info toch niet nodig ??
Als voor andere gebruikers 1 Google opdracht genoeg is dan mist er inderdaad misschien toch wat info in de openingspost. Frequencycheck.com en je weet genoeg.

[Voor 25% gewijzigd door JobScherp op 30-05-2020 19:28]

Alle reacties

• Meestervisser
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 02-06-2020
Lekker veel informatie

Niet de echte!

• troefje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-06-2020
ik wil alleen maar weten of dit apparaat in NL bruikbaar is !!!!!! Dan is meer info toch niet nodig ??

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-06 20:01

Oekol

waka waka hey hey

Dan is 1 Google search inderdaad zat

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• ownedbyrick
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 16-04 12:45
Kijk eens op willmyphonework.net. De A3 en A3 Pro werken in Nederland zo te zien. De A3X staat er niet tussen, op deze site wel en zou hij in Nederland gewoon moeten werken: klik.

[Voor 44% gewijzigd door ownedbyrick op 30-05-2020 19:07]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• JobScherp
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:26
Als voor andere gebruikers 1 Google opdracht genoeg is dan mist er inderdaad misschien toch wat info in de openingspost. Frequencycheck.com en je weet genoeg.

[Voor 25% gewijzigd door JobScherp op 30-05-2020 19:28]

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-06 18:21
Check voor de zekerheid ook of de telefone niet locked is bij een bepaalde provider (is vaak als je in USA koopt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Hij zal vast werken, maar de vraag bij zulke C-merken is, voor hoe lang...
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True