Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hodor
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 02-11 22:45
Hallo Allen,

Ik heb de mogelijkheid gekregen om een triple setup te maken met daarnaast een full hd tekentablet.
Dus in feite 4 monitoren.

Hiervoor had ik een triple setup gehad (1 monitor, 1 ultra wide en 1 tekentablet) en dat werkte perfect. Dit was gedaan met een AMD r9 290.

Een triple setup met daarlangs een tekentablet leek me erg leuk en daarom de aanschaf van de GTX 1070 vanwege de poorten.

De middelste monitor is een ultrawide 2560 x 1080

De GTX 1070 is hier jammer genoeg niet mee eens.
Alle poorten heb ik gecontrolleerd en ze werken gewoon. Bij een 3 monitoren valt de ultrawide soms weg omdat hij geen signaal krijgt.
Een als ik de 4de monitor aansluit (tekentablet) dan wordt de ultra wide een rare niet standaard resolutie.

Dit wilde ik oplossen met de nvidia control panel, maar windows store geeft aan dat ik die al heb, maar kan hem nergens vinden. en herdownloaden lukt niet.

Wat heb ik al geprobeerd:
- controlleren of dat alle AMD drivers verwijderd zijn
- Nvidia driver her installeren
- vorige versie geinstalleerd
- Scherminstellingen aangepast
- Nvidia instellingen aangepast
- anders kabels gebruikt
- andere soorten aansluitingen geprobeerd
- control panel op andere manieren proberen te installeren.

Ben al op verschillende forums geweest en op youtube gezocht, maar kan geen oplossing vinden.

Kent iemand dit probleem toevallig?

Foto van de setup:

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 28-11 16:49

De Nelis

en anders maar niet...

De GTX 1070 ondersteund een maximale resolutie van 7680x4320, dus 2x 4K of 4x Full-HD. Ik denk dus dat in dit geval je de max. al bereikt met 2 Full-HD en de ultrawide.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Hodor
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 02-11 22:45
Ah dat klinkt zeer logisch

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True