Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Zucht123
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16-03 13:33
Hallo daar,

Ik heb de OnePlus 7 Pro gehad, dit was een zeer fijn toestel met 12GB RAM en 256 GB opslag, incl. pop-up camera en een verse Android 10, helaas heeft deze toestel ietwat teveel curve scherm en ook net wat te groot voor mijn kleine (vrouwen) handen.

Wat vind ik dan een fijn toestel? De OnePlus 7 vond ik kwa formaat, ideaal, maar deze heeft helaas geen pop-up camera, wat ik toch graag zou willen i.v.m. privacy redenen, een exploit/lek die vaak voorkomt in Andr. toestellen.

Wat heb ik nog meer gevonden? De Oppo Reno 2, maar ik zoek toch wat meer alternatieven.
Wat denken jullie?

Wensen: Minimaal 8 GB RAM, Android 10, (9 mag ook).
Liefst niet groter dan een OP7 PRO.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:36
Pop up camera lost helaas ruimte dus zie je niet snel in kleine toestellen en hoofdzakelijk bij de OnePlus zusterbedrijven Oppo en Realme.

Maar misschien is het een idee om ook naar hoesjes te kijken met camera cover zodat je wat meer keuze krijgt?

• Zucht123
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16-03 13:33
swhnld schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:22:
Pop up camera lost helaas ruimte dus zie je niet snel in kleine toestellen en hoofdzakelijk bij de OnePlus zusterbedrijven Oppo en Realme.

Maar misschien is het een idee om ook naar hoesjes te kijken met camera cover zodat je wat meer keuze krijgt?
Goeie tip, dank je wel!
Zal daar is naar kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
Zucht123 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:33:
[...]

Goeie tip, dank je wel!
Zal daar is naar kijken.
De Xiaomi Mi 9T pro misschien?? Is zelfs ietsje kleiner dan de OP 7. Heeft ook een vlak scherm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Of de nieuwe Poco F2 Pro...
Maar die is idd net zo groot als de OnePlus...

[Voor 47% gewijzigd door ChinaGeek op 31-05-2020 07:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-06 12:23
De pop-up camera van de redmi k20/mi9t werkt prima. Helaas is de bouwkwaliteit wat minder. Telefoon viel met hoes net ongelukkig op een vloer. Glas kapot en digitizer. Reparatie 215 euro. Daar heb je dus bijna al een nieuwe voor. Privacy is ook een ding met xiaomi schijnt. Verder was ik erg tevreden over de accu. 2 dagen met normaal gebruik.

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Sosua schreef op maandag 1 juni 2020 @ 08:36:
De pop-up camera van de redmi k20/mi9t werkt prima. Helaas is de bouwkwaliteit wat minder. Telefoon viel met hoes net ongelukkig op een vloer. Glas kapot en digitizer. Reparatie 215 euro. Daar heb je dus bijna al een nieuwe voor. Privacy is ook een ding met xiaomi schijnt. Verder was ik erg tevreden over de accu. 2 dagen met normaal gebruik.
Dat is gewoon botte pech, dat kan je werkelijk met elk toestel gebeuren als ie verkeerd valt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kootje70
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:25
Zucht123 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:33:
[...]

Goeie tip, dank je wel!
Zal daar is naar kijken.
Nog meer tegen gekomen?
Zelf vind ik een popup ook ideaal.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True