Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung evo 970 plus 500gb

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HJV46
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 03-08-2020
Motherboard z 77a g41 wil ik een Samsung evo 970 plus 500gb plaatsen.
Geen m2 slot aanwezig maar heb deze met adaptor geplaatst in pc1 e4 slot.
Evo zichtbaar in schrijf beheer en apparaten beheer en verkenner.
Had er al windows 10 pro opstaan van mijn andere comp.
Helaas wil hij niet opstarten van evo 970.
In bios is de evo niet zichtbaar.
Misschien een instelling in de bios.?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 17:59
Ik verwacht niet dat een Z77 bord kan booten vanaf een PCI-e slot dus het kan kloppen dat het niet werkt. Voor opslag zal het wel werken maar daar is het een te dure ssd voor (als bootschijf ook overigens want er zijn goedkopere NVME's die in de praktijk niet onderdoen voor een 970 EVO)

Maar waarom wil je een 8 jaar oud systeem opleuken met zo'n ssd? Je gaat geen verschil merken met een 2,5" sata, zeker niet als je een 970 EVO in een PCI-e2.0 slot gaat gebruiken want daarmee knijp je de prestaties met meer dan de helft.

[Voor 13% gewijzigd door Uszka op 30-05-2020 15:44]

• HJV46
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 03-08-2020
Had de evo ge kregen dus wilde ik iets proberen

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 17:59
Ah, op die manier. Jammer maar gaat niet werken.

• popie
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:12
Dan zal je de bios moeten modificeren om te kunnen booten vanaf een NVME ssd ja, Hier wou dat wel met een z87 moederbordje.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True