Hi Tweakers,
ik wil graag jullie mening vragen mbt de door mij geselecteerde configuratie. Ik realiseer mij dat voor het door mij verwacht gebruik ik redelijk zwaar inzet, maar ik wil graag even zonder zorgen vooruit kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk casual gaming, werk - veel excel & database bewerking, eventueel wat video editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vooraf vastgesteld budget - ik geef liever wat meer uit als ik daar langer mee uit de voeten kan. Vooralsnog lijkt mij een budget 1000-1250 acceptabel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Monitor en KB/Muis is reeds in bezit/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven - ik wil een tijd vooruit kunnen - grafisch hoef ik niet het onderste uit de kan te halen - maar vind het wel fijn als het kan. Ben niet van plan om op 4K te gamen. Verbinding mogeljkheid via Wifi is overigens wel een harde eis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur - maar heb bij het selecteren vooral naar prijs/kwaliteit verhouding gekeken..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen aangeven of
a) De door mij geselecteerde componenten goed op elkaar zijn afgestemd
b) Er betere/andere keuzes zijn te maken binnen de door mij geselecteerde config
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
mvg,
daWeasel
ik wil graag jullie mening vragen mbt de door mij geselecteerde configuratie. Ik realiseer mij dat voor het door mij verwacht gebruik ik redelijk zwaar inzet, maar ik wil graag even zonder zorgen vooruit kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk casual gaming, werk - veel excel & database bewerking, eventueel wat video editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vooraf vastgesteld budget - ik geef liever wat meer uit als ik daar langer mee uit de voeten kan. Vooralsnog lijkt mij een budget 1000-1250 acceptabel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Monitor en KB/Muis is reeds in bezit/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven - ik wil een tijd vooruit kunnen - grafisch hoef ik niet het onderste uit de kan te halen - maar vind het wel fijn als het kan. Ben niet van plan om op 4K te gamen. Verbinding mogeljkheid via Wifi is overigens wel een harde eis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur - maar heb bij het selecteren vooral naar prijs/kwaliteit verhouding gekeken..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen aangeven of
a) De door mij geselecteerde componenten goed op elkaar zijn afgestemd
b) Er betere/andere keuzes zijn te maken binnen de door mij geselecteerde config
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX580 8G OC | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Geluidskaarten | Creative Sound Blaster Z (retail) | € 76,02 | € 76,02 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon M25-W Zwart | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2400C16 | € 143,91 | € 143,91 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 74,04 | € 74,04 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 106,95 | € 106,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.125,67 | ||
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
mvg,
daWeasel