Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Mathadon
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:22
Ik heb een iPhone headset met lightning aansluiting/kabel. Bestaat er een converter zodat je deze headset ook kan aansluiten op je PC?

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:59

De Nelis

en anders maar niet...

Dat word een lastige ben ik bang, ik heb er regelmatig vraag naar, maar heb nog geen female lightning adapters kunnen vinden.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:44
Geen idee, maar dit is wat ik vond op Reddit:
https://www.google.com/ur...Vaw3N06GtMeAxh9Cl6WSNqYJI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Ook ik kan helemaal geen female lightning naar jack adapters vinden, dus ik geef je afgerond naar beneden 0% kans dat het bestaat/werkt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11:12
Je kan beter aan bekenden/vrienden vragen of ze een iPhone headset met gewone Jack aansluiting hebben.
Die dingen liggen 9 van de 10 keer stof te happen in een kast of in de doos van de telefoon.
En anders bestel je er eentje bij Apple of MediaMarkt of een ander winkel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:22
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5be44c4d1bXDgE

Dit product werkt in ieder geval niet........
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True