Ik zat te kijken op de Site van pc-samenstellen.nl om te kijken voor een leuke buget gaming pc want ik wil graag upgraden van mijn MSI GE72 6QC gaming laptop. na wat rondgekeken te hebben op de site kwam ik op een pc uit van 1424 euro en ik zou graag wat van de prijs af willen halen.
Dit is hoe ik hem heb samen gesteld op de site:
kast: sharkoon TG6
porcessor: intel core i5 9600kf
koeling: Cooler Master H412R
moederboard: Asus ROG Strix B360-G Gaming
geheugen: GeIL ValueRAM 16GB DDR4-2666
grafische kaart: AMD Radeon RX 5700XT 8GB
hardeschijf 1: SSD M.2 500GB Samsung 970 Evo
hardeschijf 2: HDD 1000GB SATAIII
voeding: 700 Watt EVGA
Mijn plan voor de pc is gewoon gamen ik hoef niet te streamen of video's te editten ofzo en de game types die ik speel zijn voornamelijk openworld/survival games en RTS games.
Het liefst haal ik nog 200 euro van het bedrag af voor wat ik zelf een leuke buget pc zou noemen. is dit mogelijk voor wat ik met de PC zou willen? en zouden er onderdelen bij zitten die ik niet nodig heb en juist andere wel weer.
Dit is hoe ik hem heb samen gesteld op de site:
kast: sharkoon TG6
porcessor: intel core i5 9600kf
koeling: Cooler Master H412R
moederboard: Asus ROG Strix B360-G Gaming
geheugen: GeIL ValueRAM 16GB DDR4-2666
grafische kaart: AMD Radeon RX 5700XT 8GB
hardeschijf 1: SSD M.2 500GB Samsung 970 Evo
hardeschijf 2: HDD 1000GB SATAIII
voeding: 700 Watt EVGA
Mijn plan voor de pc is gewoon gamen ik hoef niet te streamen of video's te editten ofzo en de game types die ik speel zijn voornamelijk openworld/survival games en RTS games.
Het liefst haal ik nog 200 euro van het bedrag af voor wat ik zelf een leuke buget pc zou noemen. is dit mogelijk voor wat ik met de PC zou willen? en zouden er onderdelen bij zitten die ik niet nodig heb en juist andere wel weer.