Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

gekickt van Minercraft server firewall TP-Link SG105E switch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• seppeboy500
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 29-05 22:30
Hallo iedereen,
tijdens het spelen van Minecraft multiplayer wordt ik voortdurend gekickt uit de server.
Wanneer ik de TP-Link SG1016DEswitch er tussen plaats gebuurt wordt ik gekickt. Wanneer ik deze er niet tussen plaats wordt ik niet gekickt.
Ik heb al even zitten zoeken. Dit zo moeten komen door een bepaalde firewall in de switch. Zou iemand weten welke die is en hoe ik deze kan uitschakelen?

Alvast bedankt , Seppe.

Alle reacties

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is een unmanaged switch met heel beperkte mogelijkheden om in te stellen via software. Volgens mijn ervaring met deze dingen zit daar dus geen firewall in.

[Voor 49% gewijzigd door Gunner op 30-05-2020 13:28]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Zou eerst starten met:
  • ping 1.1.1.1 -t (op de achtergrond mee laten lopen tijdens spelen van Minecraft
  • kabels testen/vervangen

Eerst het probleem, dan de oplossing

• seppeboy500
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 29-05 22:30
Ok bedankt. Ik zal dit eens proberen.

• Arthion-nl
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 15-06 18:41
De TL-SG1016DE is een smart switch met vele functies zoals kabeldiagnose,dus je kan de kabels er proberen mee checken.
Tevens soms kan deze soort smart switches helemaal dom maken en deze functies uitzetten.

Hoe staat deze switch ingesteld ?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True