Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Word documenten

Pagina: 1
Acties:

• vezel
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-11 19:49
in het verleden vaak problemen gehad met Word document op ios apparaten.
Word document die aangepast worden op bijvoorbeeld een ipad zien er in Windows toch net anders uit, logo's in koptekst "zakken" iets, tabellen veranderen.
Dit alles in tegenstelling tot android waar dit niet gebeurd in de office apps.
Is er iemand die dit kan bevestigen of ontkennen ?
wil nl. een 12" tablet kopen en die is er niet met Android.
bedankt alvast voor het meedenken !

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:07

De Nelis

en anders maar niet...

Maar gebruikte je op de iOS apparaten Microsoft Word of de Apple variant Pages? In deze laatste kan het zijn dat bepaalde elementen anders zijn.

Ik heb het nog niet meegemaakt dat documenten er anders uit zien op mijn mobiele apparaten op zowel iOS als Android icm. Microsoft apps.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:10

Tens

carnitariër

Echt dramatisch of 'iets'....zolang het qua printen maar goed gaat zou ik zeggen.
En ben jij de enige die er last van heeft, of is het probleem ookop andere Ipads?
Al gekeken naar de 2 in 1 laptops? de switch/surface/yoga's?

[Voor 22% gewijzigd door Tens op 30-05-2020 10:54]

pre black friday deals, black friday week deals, black friday deals, post black friday deals....

• vezel
De Nelis schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:32:
Maar gebruikte je op de iOS apparaten Microsoft Word of de Apple variant Pages? In deze laatste kan het zijn dat bepaalde elementen anders zijn.

Ik heb het nog niet meegemaakt dat documenten er anders uit zien op mijn mobiele apparaten op zowel iOS als Android icm. Microsoft apps.
gebruikte de Microsoft apps (Word)

• vezel
Tens schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:46:
Echt dramatisch of 'iets'....zolang het qua printen maar goed gaat zou ik zeggen.
En ben jij de enige die er last van heeft, of is het probleem ookop andere Ipads?
Al gekeken naar de 2 in 1 laptops? de switch/surface/yoga's?
zodra het Word document werd opgeslagen als PDF ging het mis maar ook een bewerkt .doc doument op een ipad zag er daarna anders uit op een Windows pc.
ik heb nu een surface pro3 en een Envy van HP maar die bieden niet het gemak van een android tablet, vandaar

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True