Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een desktop samengesteld in 2016, dus 4 jaar oud, met volgende specs (niets overclocked):
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op dit moment nog geen maximumprijs, ik wil vooral zien welk budget ik nodig zou hebben voor mijn wens zoals hierboven beschreven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat niet hoeft vervangen te worden van de desktop ga ik uiteraard opnieuw gebruiken. Ik denk bijvoorbeeld aan de RAM die misschien nog genoeg is, de voeding is allicht ook nog goed genoeg. De monitor wil ik ook gewoon behouden.
Muis en toetsenbord zijn ook niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Reeds beschreven hierboven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Liever niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
ZIe beschrijving hierboven.
Ik heb op dit moment een desktop samengesteld in 2016, dus 4 jaar oud, met volgende specs (niets overclocked):
- Gigabyte GA-B150-HD3P Intel B150 ATX LGA1151 moederbord
- Intel i5-6600 3.30GHz
- Crucial 16GB DDR4-2133 16GB DDR4 2133MHz
- MSI GTX 1070 GAMING X 8G 8GB GDDR5
- Cooler Master G450M
- Acer Predator XB271HU
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op dit moment nog geen maximumprijs, ik wil vooral zien welk budget ik nodig zou hebben voor mijn wens zoals hierboven beschreven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat niet hoeft vervangen te worden van de desktop ga ik uiteraard opnieuw gebruiken. Ik denk bijvoorbeeld aan de RAM die misschien nog genoeg is, de voeding is allicht ook nog goed genoeg. De monitor wil ik ook gewoon behouden.
Muis en toetsenbord zijn ook niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Reeds beschreven hierboven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Liever niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
ZIe beschrijving hierboven.