Ik was gisteren ff bezig met m'n site, en ik had de beginpagina wat gewijzigd. Toen geuploadt maar hij is nu nog niet gewijzigd. Hoe kan dat?
Kwestie van even wachten.. f2s slaat de 'oude' pagina op in zijn cache en update die cache pas na een x aantal minuten.
Ja ik had hem gisteren geuploadt. En nu verschijnt ie er nog niet maar de groote klopt met die van dat bestand die op de computer staat!
Ik denk dat je de oude pagina nog in jouw eigen browser-cache hebt staan.
Cache legen en even met SHIFT-Reload de pagina laden doet vaak wonderen
Cache legen en even met SHIFT-Reload de pagina laden doet vaak wonderen
Nee hoor. Het werkt niet. kan iemand ff op mijn site (HUISJE) soms kijken of er een invulveldje in voor e-mailadres (om op de hoogte te worden gehouden?
op je site staat alleen een melding van f2s:
Thank you for registering your site with
the Freedom To Surf Internet network!
All new websites are activated at 09:30 GMT each
morning. If you have just registered your site
it will become available at this time.
ik vrees dat de oplossing voor jouw probleem dezelfde is als die voor mijn probleem
en daar heb ik geen oplossing voor....
ik heb er sinds vorige week ook last van.. ik gebruik f2s weleens om wat rommel op te slaan enzo, maar via ftp klopt alles wel, maar via www is alles bij het oude gebleven (en dat blijft ook zo)
totdat het gemaakt wordt, vergeet niet het is GRATIS!!Op dinsdag 07 augustus 2001 11:32 schreef GSMboy het volgende:
Hoelang blijft dat zo?
Verwijderd
dit staat op de site van f2s.com en het moet morgen gefixt zijn 
Question: Some users find it difficult to clear the webcache after uploading a new website
Answer: simpler mechanism for users to refresh the webcaches is under investigation.
Ik had gister een file aangepast en die werd maar niet geupdate.. kijk ik vanmorgen weer: verrek waren de veranderingen weer weg?? De oude file was blijkbaar weer terug gezet
Pagina: 1