Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Hi all,

Ik heb even een Nexus 5 gepakt waar ik even een custom ROM op wil installeren, gisteren kon dit allemaal, echter na flashen van een andere versie van TWRP krijg ik 255 ERROR. "Updated process ended with error"

Andere zip bestand werkt wel, maar verschillende customs roms, ook die werkend waren werken niet.
Gaat om een Nexus 5, ik heb nieuwste als oudere en mid-versies van TWRP geprobeerd, maar tevergeefs.

ROM via TWRP proberen te installeren, als via ADB sideload, beide errors.

Beste antwoord (via Zucht123 op 02-06-2020 14:49)

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 14:04
Ooit eens iets soortgelijks gehad...maar of het dezelfde foutcode was weet ik niet.

Bij mij was het uiteindelijk een geval van te kleine partities. Via een custom file deze aangepast...maar dat kan ik even niet meer terugvinden op XDA...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
Niemand?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 14:04
Ooit eens iets soortgelijks gehad...maar of het dezelfde foutcode was weet ik niet.

Bij mij was het uiteindelijk een geval van te kleine partities. Via een custom file deze aangepast...maar dat kan ik even niet meer terugvinden op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
Shivan_20 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:40:

Ik heb die kut ding maar weg gegooid. Toch bedankt voor het helpen.