Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ring 2 geen notificaties op Samsung A40, wel op OnePlus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Ring 2 video deurbel, maar ik krijg op mijn Samsung Galaxy A40 geen enkele melding van de app. :(
Ik heb alle 'schuifjes' op blauw en ook heeft de app de toestemming om meldingen te geven.
Mijn vrouw is als 2e gebruiker toegevoegd en zij krijgt alle meldingen netjes binnen op haar One.
Mijn vermoeden is dat de ingebouwde McAfee virusscanner de app blokt, maar ik weet niet hoe ik dit kan omzeilen.
Bij Samsung kunnen ze mij niet helpen en van Ring heb ik geen reactie gekregen.
Heeft iemand hier ervaring met dit probleem en weet wellicht een oplossing??

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:09

br00ky

Moderator Harde Waren
@Verwijderd, ik heb je vraag even in een los topic gezet omdat het niet de bedoeling is een willekeurig topic dat toevallig ook over de Ring 2 toe gaat uit de krochten van het forum te trekken voor je vraag ;).

• Marcofct
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01-2021
Hallo

Ik heb toevallig hetzelfde probleem, wel de app gedownload, wel alles kunnen zien maar geen notificaties als er iemand voor de deur staat terwijl alles op "blauw" staat

Please help anders moet ik op korte termijn een nieuw toestel aanschaffen

• Silv.
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-06-2021
Heeft iemand een oplossing? Mijn man heeft dit ook met zijn Blackview BL 6000 Pro. Voorheen met zijn Samsung geen problemen, ik heb met mijn Samsung ook geen problemen.