Ik zoek een?
Een power supply die voldoende is voor mijn build.
Wat is je budget?
Rond de 55 euro maximaal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, zolang het de beste prijs voor de beste power supply is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De build die ik ga gebruiken ziet er zo uit:
Ik vraag me af of de 400W https://tweakers.net/pric...-system-power-9-400w.html genoeg is voor deze build. Ik wilde eigenlijk een cooler master mwe bronze 450w v2, maar die is van prijs gestegen tot 62 euro, een beetje teveel, omdat ik echt al een stuk over mijn budget ben.
Zijn er misschien nog andere PSU's voor mijn budget die nog beter zijn, laat het me weten.
Alvast bedankt, Noos
Een power supply die voldoende is voor mijn build.
Wat is je budget?
Rond de 55 euro maximaal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, zolang het de beste prijs voor de beste power supply is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De build die ik ga gebruiken ziet er zo uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 68,55 | € 68,55 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super OC | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 56,87 | € 56,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 72,85 | € 72,85 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX500 480GB | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 540,17 | ||
Ik vraag me af of de 400W https://tweakers.net/pric...-system-power-9-400w.html genoeg is voor deze build. Ik wilde eigenlijk een cooler master mwe bronze 450w v2, maar die is van prijs gestegen tot 62 euro, een beetje teveel, omdat ik echt al een stuk over mijn budget ben.
Zijn er misschien nog andere PSU's voor mijn budget die nog beter zijn, laat het me weten.
Alvast bedankt, Noos