Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil graag wifi op mijn moederbord, ik heb een pricewatch: ASRock X570 Phantom Gaming 4 , de website geeft zelf aan dat er een slot is voor m.2 KEY E for wifi. Ik neem aan dat een wifi dongel via USB en een pci-e x1 kaart ook zou moeten kunnen. Toch, gezien de website het zo specifiek aangeeft (en er zelfs reclame voor maakt- https://www.asrock.com/mb...om%20Gaming%204/index.asp ) neem ik aan dat ik het beste een m.2 kaartje kan pakken (werkt ook het mooiste af).
Ik kijk nu vooral naar pricewatch: Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) of pricewatch: Intel Wi-Fi 6 AX200 (vPro) . Moet ik nu juist WEL of juist NIET vpro pakken op mijn bord? Want ik heb een ryzen 7 (AMD) processor...
Wat is je budget?
Ik denk als ik de pricewatch zo zie voor 40 euro wel klaar zou moeten zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk, maar zag wel dat er Intel gigabit lan in de pc zit (voor de kabel dus)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een?
Ik wil graag wifi op mijn moederbord, ik heb een pricewatch: ASRock X570 Phantom Gaming 4 , de website geeft zelf aan dat er een slot is voor m.2 KEY E for wifi. Ik neem aan dat een wifi dongel via USB en een pci-e x1 kaart ook zou moeten kunnen. Toch, gezien de website het zo specifiek aangeeft (en er zelfs reclame voor maakt- https://www.asrock.com/mb...om%20Gaming%204/index.asp ) neem ik aan dat ik het beste een m.2 kaartje kan pakken (werkt ook het mooiste af).
Ik kijk nu vooral naar pricewatch: Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) of pricewatch: Intel Wi-Fi 6 AX200 (vPro) . Moet ik nu juist WEL of juist NIET vpro pakken op mijn bord? Want ik heb een ryzen 7 (AMD) processor...
Wat is je budget?
Ik denk als ik de pricewatch zo zie voor 40 euro wel klaar zou moeten zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk, maar zag wel dat er Intel gigabit lan in de pc zit (voor de kabel dus)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | ASRock X570 Phantom Gaming 4 | € 161,- | € 161,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 290,05 | € 290,05 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4R | € 178,86 | € 178,86 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.205,61 |