Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Goedemiddag,
ik gebruik na grote tevredenheid een Microsoft Surface Laptop.
Het glanzende touchscreen werkt goed, maar is buiten door de enorme "glare" heel lastig te gebruiken.

Ik heb zelf een AG protector geplaatst welke in praktische zin echt goed werkt.
Het probleem met het plaatsen hiervan is dat er altijd wel ergens luchtbubbels blijven zitten.
Ik zoek eigenlijk een service/dienst welke veel ervaring heeft met het plaatsen van deze protectors zodat deze zo ideaal mogelijk op het scherm terecht komt.

Iemand die hiervoor iets weet/kent ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:16
Wat ik doe, en eigenlijk een van de beste trucs algemeen:
Plak hem vanuit midden naar buiten, strijk met een lineaal / recht karton naar buiten toe. Dan duw je de bubbels als het ware naar buiten.
Maar nu de folie er al op zit gaat dat niet meer werken helaas ;( .

Dit kan elke huis-tuin-en-keuken telefoonwinkel voor je doen (telecombinatie, belsimpel, etc etc etc) <- oeps ik zie dat je uit belgie komt , dit zijn Nederlandse winkels.
Neem een paar flesjes specialer bier mee (a 5euro) en vraag of ze het even voor je fixen.

[Voor 6% gewijzigd door 99ruud99 op 29-05-2020 15:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
99ruud99 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:07:
Wat ik doe, en eigenlijk een van de beste trucs algemeen:
Plak hem vanuit midden naar buiten, strijk met een lineaal / recht karton naar buiten toe. Dan duw je de bubbels als het ware naar buiten.
Maar nu de folie er al op zit gaat dat niet meer werken helaas ;( .

Dit kan elke huis-tuin-en-keuken telefoonwinkel voor je doen (telecombinatie, belsimpel, etc etc etc) <- oeps ik zie dat je uit belgie komt , dit zijn Nederlandse winkels.
Neem een paar flesjes specialer bier mee (a 5euro) en vraag of ze het even voor je fixen.
Ik heb een set van 3, dus ik kan nog een poging doen.
Ik kom gewoon uit NL hoor :-)

Ik zou meer een winkel zoeken die dit daadwerkelijk als dienst aanbied, zodat je er van het resultaat iets mag verwachten...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True