Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vervangende led lamp vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
In mijn keuken heb ik een verlaagd plafond met een aantal gelijke led armaturen, met daarin LED lampen van het type: CP51-W4F-8-857. Deze LED lampen zijn per twee aangesloten op een 24V led driver.
Helaas is een van de lampen stuk en een tweede geeft opeens een stuk minder licht, dus zal het waarschijnlijk binnenkort ook begeven.

Ik ben dus op zoek naar vervangende lampen. Maar de originele lampen zijn niet meer verkrijgbaar. Ik heb al gebeld met de producent voor vervangende lampen, maar deze kunnen me niet verder helpen. Mijn zoektocht naar een LED spot die voldoet aan:
  • 50mm diameter
  • 24V
  • inbouwdiepte <50mm
  • 8W
  • dimbaar
is tot nu toe niet succesvol. Vooral de 24V aansluiting maakt het lastig om een vervanger te vinden.

Wie weet een vervangend lampje? Of heeft anderszins een pragmatische oplossing?

• Sven2912
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-11 14:05
Waarom vervang je de led driver niet voor een 12volt variant? Dan heb je haast eindeloze keuze in lampjes.

11x Jinko cheetah 325wp/SE3000HD op zzo

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True