Aankoopadvies Wireless Muis, Toetsenbord en Headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars.nijhuis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 11:05
Hallo Allemaal

Ik ben op zoek naar een nieuwe draadloze headset, muis en toetsenbord voor het gamen.
Ik ben al flink op zoek geweest en ben zeker wel interessante keuzes tegen gekomen, er zijn een aantal punten die ik belangrijk vind.

1. Ik zou alle 3 graag van 1 merk willen zodat ik niet allerlei verschillende software op de pc hoef te installeren.
2. Het moet er netjes en clean uitzien
3. Het zou mooi zijn als ik alle 3 de apparaten op 1 USB dongle kan aansluiten indien mogelijk
4. Comfort van de headset vind ik belangrijk en moet niet te groot zijn

Nou had ik zelf als optie het volgende:

- Corsair Virtuoso wireless gaming headset SE
- Corsair Dark pro RGB wireless gaming mouse SE
- Corsair K57 wireless gaming keyboard.

Nou lees ik echter zoveel verschillende reviews en reacties dat ik niet goed weet wat ik moet doen. Zo zou de Virtuoso headset niet de meest comfortabele headset zijn en zou de Corsair K57 soms toetsaanslagen niet goed registreren.

Mijn vraag aan jullie is of jullie ervaring hebben met bovengenoemde artikelen en wellicht een advies hebben voor eventueel andere opties.

Alvast bedankt.

Groeten,

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JH34D
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:12
Ik heb geen ervaring met deze specifieke producten. Ik heb zelf de Corsair Void RGB Pro Wireless en die dongle is relatief groot. De batterijduur is prima voor een dag (mits je de RGB uit zet) en de headset bevalt prima. Hij is relatief licht, de oorschelpen zijn groot en het geluid is goed, maar duidelijk gericht op gaming gebruik.

Het zal voor zover ik weet niet mogelijk zijn drie apparaten van Corsair op een dongle te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren