Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is opnieuw aanbieden van vervallen advertenties mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fluttershy
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10-06 09:48
Goedenavond,

Ik heb een tweetal advertenties met de status "Vervallen" welke ik graag opnieuw aan wil bieden met een andere prijsopgave. Helaas zie ik deze mogelijkheid niet terugkomen bij het V&A gedeelte; niet met prijswijziging maar ook niet zonder bij zowel de advertentie zelf of advertentiebeheer.

Is het mogelijk om een vervallen advertentie weer actief te maken?

Of is het aan te raden om simpelweg een nieuwe advertentie te maken?

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord (via Fluttershy op 29-05-2020 16:35)

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Ja zeker, dat is gewoon mogelijk. Iets meer werk, maar je kunt de tekst uit je oude advertentie natuurlijk gemakkelijk even kopiëren.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Het is mogelijk om eenmalig je advertentie te verlengen (meestal weer voor een periode van iets meer dan 2 maanden). Het is mogelijk om te verlengen middels de link vanuit het bericht dat Tweakers naar je verstuurt met de melding over het aflopen van de huidige advertentie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fluttershy
Dat was inderdaad mogelijk maar daar heb ik niet op tijd op gereageerd; deze link geeft de volgende melding:

"Deze advertentie komt niet in aanmerking voor reactivatie. Mogelijk is de advertentie nog actief, of is de advertentie te oud."

Dus waarschijnlijk te oud.

Is het aanmaken van een nieuwe advertenties voor hetzelfde product dan een optie?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Ja zeker, dat is gewoon mogelijk. Iets meer werk, maar je kunt de tekst uit je oude advertentie natuurlijk gemakkelijk even kopiëren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fluttershy
Thanks!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True