Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Werkt dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Vraag

• Timov.
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 20-01 19:23
Ik heb overal gezocht op youtube en internet maar kon het niet vinden.
Weten jullie of mijn gaming pc compleet/mogelijk is:
Videokaart: Gtx 1660 oc 6gb
Moederbord: Msi b450 pro vdh max
Geheugen: Gskill 16gb ddr4 3000
Processor: Amd ryzen 2600x
Ssd: Ik heb al de crucial mx500 250gb
Opslag: Seagate 1tb
Behuizing: Sharkoon tg4 rgb
Voeding: ik heb al de corsair vs550

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:22
Het zal werken maar logische keuzes zijn het niet. Zou zeggen, vraag advies voor een hele build in Desktop Aankoopadvies

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat dus. Let wel open op DAA beleid. Beantwoord dus de template die automatisch in beeld komt, anders gaat dat topic met zo hard dicht als deze.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True