Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop max €1000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bambinodekat
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-06 11:07
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor surfen, video's/films bekijken en office taken, voor games heb ik een desktop.

Wat is je budget?
Maximaal €1000. Lager mag natuurlijk ook

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee deze zal maar sporadisch ergens mee naartoe genomen worden, mag gerust 17" zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn 2 vorige laptops waren beide Asus (N53SV en N56VB) waar ik beide heel tevreden over was.
De laptop moet ook vrij stil zijn en mag niet te veel hitte produceren.
Ook heb ik graag een Intel processor en eventueel een Nvidia GPU, maar dat laatste is natuurlijk niet echt noodzakelijk voor de doeleinden waar deze laptop voor gebruikt gaat worden.

Graag heb ik wel 4 USB-poorten en een SD-kaartlezer.

Verder hou ik ook wel van wat verlichting dus een verlicht toetsenbord en/of verlichte behuizing is een pro.

Ik heb nu de Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming (i5-9300HF / Nvidia GTX 1050) gekocht, erg fijn toestel maar het wordt tot 85°C idle en 98°C onder 100% CPU belasting. Daarom overweeg ik deze te retourneren.

Alvast bedankt

[Voor 7% gewijzigd door bambinodekat op 28-05-2020 22:10]

Opel Astra 2019 1.4T 150pk / Volg je eurobiljetten over de hele wereld met http://www.eurobilltracker.com

Alle reacties

• WinterX
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online
Y540 met gf 1660ti is nu voor 900 e bij maxict of bij lenovo shop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:22
pricewatch: Asus TUF Gaming A15 FX506II-AL059T

De processor is echt enorm goed in deze laptop, volgens mij is het een prijsfout

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:58
Waarom zou je met deze eisen voor zoveel geld een nieuwe laptop kopen? Koop gewoon een bulky tweedehands zakelijk model. Dan weet je dat het met de koeling wel goed zit. Als je iets hoger gaat zitten dan de instappers, heb je ook gewoon mooie LCD's.

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:27:
pricewatch: Asus TUF Gaming A15 FX506II-AL059T

De processor is echt enorm goed in deze laptop, volgens mij is het een prijsfout
Geen prijsfout, aanbieding vanwege vakantiegeld. Een vriend van me krijgt deze vandaag binnen. Er is alleen wat twijfel of er nu een GTX 1650 of een 1650 Ti in zit. Volgens mij de Ti, zo staat dit modelnummer namelijk in de Asus webshop.

Edit: het is een Ti.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjantje
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-06 15:13
Mooi dan heb ik een goede aankoop gedaan O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Was een heel scherpe aanbieding ja voor 949, hij staat nu weer voor 1099 in de pricewatch zie ik.

Heb hem ook even mogen gebruiken

Positief:
- 144Hz scherm is nog best goed, ik had slechter verwacht qua kleurweergave. En met adaptive sync (FreeSync), werkt uitstekend.
- Snel!
- Degelijk gebouwd, ondanks plastic behuizing.

Minder positief:
- Fangeluid, op de silent setting hoorde ik toch nog geregeld fangeluid.

[Voor 64% gewijzigd door Frietsaus op 02-06-2020 09:58]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True