Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ThatsHollywood
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb KPN glas en experiabox v10.
Afgelopen week heb ik een Google nest WIFI router and point gekocht om oa. een betere ontvangst op de bovenste verdieping te krijgen ( 3 woonlagen)

Ik heb een netwerkkabel naar de slaapkamer liggen welke aangesloten is op de settop box van KPN voor tv op de slaapkamer. Ik wil niet meer kabels trekken.

Nu blijkt als ik de nest router beneden neerzet eea niet werkt op de bovenste verdieping. Dus heb ik de router verplaatst naar de slaapkamer. Vanuit hier heb ik perfecte ontvangst op alle verdiepingen.

Wat nu het euvel is: ik heb de google router rechtstreeks op de experia box, en vanuit de google router deze via netwerkkabel naar de settop box. Dit werkt niet lekker: ik krijg wel beeld maar na 10 seconden begint het beeld te stotteren en stopt het beeld. snelheidstest werkt prima.. maar ik kom er niet meer uit zo. Iemand die kan helpen dit probleem te verhelpen?

• ElSalmon
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 28-10-2020
Goedemorgen, heb je dit toevallig nog werkend gekregen? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan en ben benieuwd of je ergens goede input of advies hebt gevonden. Heb al flink gezocht maar nog niet heel veel goede resources regengekomen of het überhaupt kán werken.

Ik wil vraag het KPN tv kastje / settopbox connecten via Google / Nest WiFi en niet via de Experia box ivm maar 1 utp kabel in die kamer en heb daar zowel een Google WiFi punt nodig als tv.

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True