Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Omgevings vergunning website gezocht

Pagina: 1
Acties:

• HanM
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Hoi allemaal,

Zit al eventjes een tijdje te zoeken, ik zag vanochtend een link voorbij komen in een tweaker topc naar een website waar je alle regionale vergunning aanvragen mee kan inzien. Toen dacht ik, "he wat handig" alleen toen moest ik werken en nu ben ik de link kwijt geraakt. Ik weet niet meer welk topic en kan het ook niet terug vinden.
Nu ben ik op overheid.nl uitgekomen, maar dat geeft niet wat ik wil.
Ik zoek een website die vergunnings aanvragen die normaal in de regionale snuffertjes en krantjes gezet worden bijhoud. Kranten lees ik niet, maar ik wil het wel graag weten als mijn buurman ineens bedenkt om van zijn weiland een camper stalling te maken. Wat ik er van begreep is dat er een website is die dit bijhoud.

Zoals gezegd, ik zit al even te zoeken maar kan het niet meer terug vinden hier op tweakers en ook niet via google.
Websites die ik niet bedoel:
- Overheid.nl
- Omgevingsloket.nl

Mocht het belangrijk zijn, ik woon in gemeente Waalwijk

Alvast reuze bedankt voor degene die mij de goede kant op helpt.
Groeten
Han

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:35

De Nelis

en anders maar niet...

time is infinite, but each week is ten hours short..

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup. En dan desgewenst een abonnement nemen op de juiste zoektermen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: maart 2020
  • Nu online
Er is trouwens ook een app voor, waar je de meldingen uit jouw buurt in kunt krijgen. Dat maakt het bekijken nog wat simpeler.

• HanM
  • Nu online
@Rubbergrover1 Je hebt me op een idee gezet, alleen gemeente waalwijk doet niet mee aan de "OmgevingsApp" kom ik nu achter.
De geweldige app van de overheid "Officiele bekendmakingen" is helemaal een diep triest drama. En daar zowel gemeente waalwijk niet van de partij.

Iemand nog andere goede tips?

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

https://www.waalwijk.nl/i...-bekendmakingen_3847.html zegt van wel.

Anders: vraag je gemeente naar waar de officiële bekendmakingen digitaal worden gepubliceerd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HanM
  • Nu online
F_J_K schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:27:
https://www.waalwijk.nl/i...-bekendmakingen_3847.html zegt van wel.

Anders: vraag je gemeente naar waar de officiële bekendmakingen digitaal worden gepubliceerd?
Zojuist gedaan, ben benieuwd op hun reactie.

Inderdaad algemene verordingen worden op https://officielebekendmakingen.nl/ bekendgemaakt maar daar vallen omgevingsvergunningen en bouw aanvragen dus niet onder :S

Zover als ik het nu kan zien kopieren ze het plaatselijke krantje plus 10 paginas reclame op de website en daar blijft het bij :'(

• rickbouman
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 22:11
Als ze eenmaal verleend zijn (ook in de bezwaar periode) kan je ook een aantal dingen zien via de BAG Viewer: https://bagviewer.kadaste...etry.y=455000&zoomlevel=0

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:11
Ik maak gebruik van de e-mail service van officielebekendmakingen.nl. Krijg elke dag een mail met vergunningsaanvragen e.d. binnen een straal van mijn postcode. Hier zitten dus ook bouwaanvragen van buren bij.

https://www.overheid.nl/attenderingsservice

[Voor 10% gewijzigd door Ascension op 28-05-2020 22:09]

• HanM
  • Nu online
Die attending service had ik ook al gevonden. Alleen daar wordt dus door gemeente Waalwijk niks op gezet. 0 resultaten als ik alle vergunningen etc aanvink

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:11
Kan het zijn dat er gewoon geen vergunningen zijn afgegeven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HanM
  • Nu online
Zojuist een reactie van de gemeente gehad, het klopt dat gemeente Waalwijk hun informatie nog niet online deelt. Vanaf 2021 zal dit wel het geval zijn. Nog maar een half jaartje wachten dus.
En als de gemeente het niet deelt kan het natuurlijk ook niet op andere websites spontaan wel beschikbaar zijn.
Wat mij betreft kan dit topic dicht..
Dankjewel voor de reacties allemaal.
Groeten
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True