Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-06 17:21
Ik zoek een?
USB microfoon set met verstelbare bureaublad arm. GEEN XLR phantom voeding of andere troep. Gewoon een simpele usb mic met arm. Graag een set zodat ik geen gedoe heb met kabels

Wat is je budget?
<150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voicechat in games via discord/teamspeak icm een hifi of ANC koptelefoon. (daarom vallen gamingheadsets af)

Wat heb je zelf al gevonden?
De bekende partijen aangeschreven maar die komen allemaal met XLR setjes aanzetten of dingen met een levertijd van >5 weken. Zelf gezocht maar dan kom ik uit OF op Chinese meuk zonder reviews OF op de Blue Yeti die buiten budget valt.

[Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 28-05-2020 14:32]

Alle reacties

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-06 17:21
Na de nodige gesprekken met diverse klantenservices bevestigd gekregen dat

https://www.maxiaxi.com/v...telbare-arm-en-popfilter/

De Vonyx CMS400 zou via PC/Laptop met alleen de 3.5mm aansluiting moeten werken (zowel signal als voeding).

Niet helemaal waarnaar ik op zoek was maar ik hoop voldoende voor mijn use-case.
Met 50 euro erg scherp geprijst (arm + mic). Als het goed is morgen binnen en dan zal ik een update plaatsen of dit budget product voor mijn use-case voldoet.

[Voor 12% gewijzigd door eL_Jay op 28-05-2020 15:17]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True