Problemen met aannemers/loodgieters

Pagina: 1
Acties:
  • 7.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-06 18:16
Hallo,

Wij hebben inmiddels al 3 maanden een lekkage in de badkamer. Vocht onder de douchetegels en de afvoer van de wasbak lekt (halverwege de badkamer onder de tegels), dit veroorzaakt een vochtplek in het plafond onder de badkamer en zelfs een kleine waterval uit een stopcontact.

Gelukkig is de lekkage gestopt dmv de wasbak niet meer te gebruiken.

Ik probeer al deze tijd al een loodgieter/aannemer te regelen. Tot nu toe gaat dit als volgt;

* Ik kan de reparatie wel uitvoeren maar ik heb geen tegelzetter en kan dit zelf niet
* Ik heb over een week wel een gaatje en kan dit vervolgens 2 weken later afmaken
* Sommige zeggen terug te bellen en doen dit niet
* Ik heb inmiddels 4 afspraken gehad, 4 kwamen niet opdagen

Wat moet ik? Ik zit in de regio Utrecht. Is dit een dingetje tijdens deze corona tijd dat ze het extreem druk hebben?

Misschien dat iemand hier een goede aannemer weet (of zelf is) in de regio Utrecht die WEL op komt dagen..

Alvast bedankt.

Edit: Dit waren allemaal loodgieters/makelaars met vrij goede reviews, dus ik snap er geen reet van. Het enige dat ik kan bedenken is dat de klus niet genoeg oplevert..

[ Voor 7% gewijzigd door aevitas1 op 28-05-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:24

Twazerty

AVCHDCoder developer

mijn broertje heeft vergelijkbare ervaringen met loodgieters / sanitair. Komen gewoon niet opdagen op de afgesproken dagen.

Wat er aan de hand is met die gasten is mij ook niet duidelijk, maar een verwarmingsmonteur kwam wel netjes op tijd. Het zijn echt puur de loodgieters waar je doodziek van wordt.

Denk dat je gewoon heel erg geluk moet hebben om iemand te vinden die wel op komt dagen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Ze kunnen makkelijker hun geld verdienen dan met deze klus. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
Misschien via www.werkspot.nl proberen? Daar heb ik goede ervaringen mee. Vakmensen die reageerden op mijn advertenties kwamen altijd netjes hun afspraak na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
mierenfokker schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:01:
Ze kunnen makkelijker hun geld verdienen dan met deze klus. Succes
Het gekke is dat ze zelf reageren via werkspot, doe dat dan niet zou je denken..
spookz0r schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:01:
Misschien via www.werkspot.nl proberen? Daar heb ik goede ervaringen mee. Vakmensen die reageerden op mijn advertenties kwamen altijd netjes hun afspraak na.
Lees hierboven. Zal het er nog eens opzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
aevitas1 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:08:
[...]

Het gekke is dat ze zelf reageren via werkspot, doe dat dan niet zou je denken..

[...]

Lees hierboven. Zal het er nog eens opzetten...
Kon nergens vinden dat je het op werkspot had gezet dus vandaar mijn suggestie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Klushulp van Centraal Beheer geprobeerd? Daar kwam ik uit voor een loodgieter na een adres of 7 gebeld te hebben. Of geen tijd, of geen uurtarief willen noemen, of niet op komen dagen. Wel van tevoren afspreken dat je een reparatie verwacht, geen analyse met alsnog een week wachttijd. Dat kreeg ik voor de kiezen, maar er kwam er tenminste ééntje.

Ik ken overigens werkelijk niemand met goede ervaringen op Werkspot. Wel genoeg met gelazer.

[ Voor 12% gewijzigd door FirePuma142 op 28-05-2020 12:40 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Wat ik niet kan opmaken uit de TS: Gaat het om problemen vooroorzaakt door werkzaamheden? Heb je al geprobeerd via de verzekering?
Want het klinken allemaal nogal basale problemen, die best onder de verzekering zouden moeten vallen.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou idd ook de verzekering bellen. Die sturen een bedrijf om te beoordelen of het gedekt is door de opstal. Vaak is dat wel het geval, kost het je hooguit je eigen risico.
verzekering heeft afspraken met bouwbedrijven en die regelen het verder. Scheelt je een hoop kopzorgen.
En als het niet gedekt is, neem je contact op met het bouwbedrijf om het te laten fixen op eigen kosten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Wat is de oorzaak van de lekkages? Heb je 3 maanden geleden zitten klussen en is het toen ontstaan? Is er 3 maanden een nieuwe badkamer bij je geplaatst?

Als er een nieuwe badkamer bij je is geplaatst -> garantie ?

Als je hebt zitten klussen -> weet je zeker waar de lekkage exact zit?
Ik kan mij voorstellen, dat veel loodgieters geen zin hebben om een "lokaal" probleem op te lossen, zonder te weten of dat ook daadwerkelijk de oorzaak is. Wellicht dat je dus je klus op een andere manier moet aanbieden (geen idee overigens hoe je dat nu hebt gedaan, maar hier lijk je heel specifiek naar de wasbak te wijzen, maar kan het ook ergens anders zitten?).
Het is een relatief kleine klus, maar wel een klus met hoop potentieel gezeik. Denk aan:
tegels wegbikken = kans op schade andere tegels
klein beetje herstel werk van afvoer etc = geen issue (mits dat ook de oorzaak van de lekkage is)
alles weer dicht tegelen = kans op afwijkende tegels / ongelijk met bestaande tegels = gezeik

Plus dat het natuurlijk ook wel bijzonder is, dat er water uit je stopcontact is gekomen... Dat doet mij denken aan een iets groter probleempje... Water komt namelijk niet zomaar uit een stopcontact zetten, dan moet het water eerst richting een mantelbuis gaan en vanuit daar de buis volgen richting de uitgang (stopcontact). Maar dan zouden er wellicht ook andere stopcontacten met water kunnen zijn, omdat sommige ook door gekoppeld worden vanuit de bouw (mag niet, gebeurd wel) of dat ze via een centraal doos elkaar kruizen.

Dus zoek eerst uit wat de aanleiding van de lekkage is, het gaat over het algemeen niet vanzelf lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Ik zou in ieder geval eens beginnen met wat @The Eagle zegt; kijken of je iets kunt regelen via je opstal regeling.

En wat is verder het probleem met deze optie:
aevitas1 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:55:
[...]
* Ik kan de reparatie wel uitvoeren maar ik heb geen tegelzetter en kan dit zelf niet
[...]
Loodgieter de boel laten fixen en vervolgens een tegelzetter regelen (via werkspot) die de boel weer netjes aftegelt? Uiteindelijk heb je 'maar' 2 expertises nodig waarbij beide experts een relatief klein klusje moeten komen doen. Om dat in z'n geheel door een aannemer te laten regelen is misschien ook wat overkill...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:48
Zoals je het zelf noemt ziet dit er uit als een klus waar niemand zijn vingers aan wilt branden. Dus de loodgieter die je tegelwerk even moet slopen om bij de buizen te kunnen komen. Vervolgens niet kunnen repareren en jij opgezadeld zit met een gapend gat.

Lijkt alsof je 3 man nodig hebt:
- Loodgieter voor de lekkage
- Tegelzetter om de boel te herstellen
- Mogelijk een electricien die moet kijken of de boel wel in orde is.

Dan is het grootste probleem de loodgieter. Die moet de lekkage zien op te sporen. Oftewel je hele badkamervloer mogelijk slopen.
Net als autogarages, hebben loodgieters er ook geen zin meer om hun klant te vertellen dat de sloopwerkzaamheden wel een dag kosten en dat de klant over de zeik gaat dat het mogelijk een dag extra kost. Reken maar uit met een uurtarief van tegen de 100 euro aan.
Daarna moet je weer een tegelzetter vinden die ook nog eens zin heeft om je vloer te storten. en de boel gaan tegelen. Dit allemaal is aardig wat werk met een hoop hoofdpijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
Ik zou het ook opbreken in meerdere klussen. Dus gewoon aangeven bij de loodgieter dat je iemand anders regelt voor herstelwerkzaamheden. Het ergste wat er dan kan gebeuren is dat je even met ene open muur zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-07 13:21
De meeste loodgieters zitten wel in een netwerkje, hem vragen of hij een tegelzetter kent en die dat dan samen laten inplannen dat ze elkaar opvolgen. In de bouw heb je zeker bij ZZPers allemaal netwerkjes die elkaar werk toeschuiven en met elkaar samen werken. Daar moet je soms even gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:07
Mocht je er echt niet uitkomen dan kan je *knip* eens bellen.
Het bedrijf is van mijn zwager en die kan je in ieder geval vertellen of hij tijd heeft om langs te komen en hij zal geen afspraken maken die hij niet na kan komen.

Los van bovenstaande reclame:
Het is op dit moment gigantisch druk binnen de loodgieters/tegelzet branche. Veel vraag en weinig (goed) aanbod qua deze expertise's.

Hoe goed bedoeld, geef dergelijke tips aub via een DM. Op het publieke fora valt het onder spam en dat is niet toegestaan.

[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 17-03-2021 20:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:59

MLLL

Palm Treo 650

Doet mij een beetje denken aan dit :*)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Picobello BV - Waardenberg en De Jong (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Heb je foto´s? Dat geeft ook meer aan over welke tegels, qua formaat kleur enz.
Loodgieter bellen, kijk in de gouden gids, werkspotters laten voor wat het is.

Tegelzetter zoeken of vragen via netwerk van loodgieter-aannemer.
Loodgieter inplannen en 2 dagen later de tegelzetter afspreken.
Mocht het toch heel veel werk zijn weet je dat na 1 dag wel en kan je de tegelzetter opnieuw inplannen.

Aantal meningen/stellingen in dit topic die nogal apart zijn, 100 euro voor een loodgieter?
Loodgieters die niet komen opdagen, verwarmingsmonteurs komen wel?
Ik ben zelf loodgieter (zzp), als ik 100 euro per uur ga rekenen zit ik binnenkort ook thuis, dan hou ik geen klant over. Een loodgieter zzp of bedrijf zal ergens tussen de 40 en 60 euro kosten excl. btw. Sommigen rekenen ook voorrijdkosten.
Niet alle loodgieters komen niet opdagen, als ik (en ik ben er zeker van ook veel van mijn collega´s) een afspraak maak kom ik die na. Lukt dat om wat voor reden niet neem ik zelf contact op om een nieuwe afspraak te maken.

Please state the nature of the technical emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:06

Freakie1NL

Grote Baas

Getto schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:53:
Mocht je er echt niet uitkomen dan kan je knip eens bellen.
Het bedrijf is van mijn zwager en die kan je in ieder geval vertellen of hij tijd heeft om langs te komen en hij zal geen afspraken maken die hij niet na kan komen.

Los van bovenstaande reclame:
Het is op dit moment gigantisch druk binnen de loodgieters/tegelzet branche. Veel vraag en weinig (goed) aanbod qua deze expertise's.
Niet mijn ervaring met deze toko. Niets mis met een beetje reclame maken op Tweakers maar zou dit dan niet gebaseerd moeten zijn op ervaring in plaats van familiaire banden?

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 17-03-2021 20:23 . Reden: Quote aangepast ]

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:07
@Freakie1NL Ik heb zelf ook mijn badkamers daarvandaag en mijn ervaring ermee was goed.... Maar goed spijtig om te horen dat jouw ervaring niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
FirePuma142 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:39:
Klushulp van Centraal Beheer geprobeerd? Daar kwam ik uit voor een loodgieter na een adres of 7 gebeld te hebben. Of geen tijd, of geen uurtarief willen noemen, of niet op komen dagen. Wel van tevoren afspreken dat je een reparatie verwacht, geen analyse met alsnog een week wachttijd. Dat kreeg ik voor de kiezen, maar er kwam er tenminste ééntje.

Ik ken overigens werkelijk niemand met goede ervaringen op Werkspot. Wel genoeg met gelazer.
Ga ik proberen.
DarkKnight schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:59:
Wat ik niet kan opmaken uit de TS: Gaat het om problemen vooroorzaakt door werkzaamheden? Heb je al geprobeerd via de verzekering?
Want het klinken allemaal nogal basale problemen, die best onder de verzekering zouden moeten vallen.
Huis gekocht eind 2017, geen verbouwing gehad in de badkamer oid en de lekkage kwam uit zichzelf.

Dit valt (mogelijk) onder de verzekering. Die vragen echter om een offerte, ik ga ze nu in ieder geval mailen dat dit offerte niet gaat lukken met de vraag of zij iemand kunnen sturen.
The Eagle schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:22:
Ik zou idd ook de verzekering bellen. Die sturen een bedrijf om te beoordelen of het gedekt is door de opstal. Vaak is dat wel het geval, kost het je hooguit je eigen risico.
verzekering heeft afspraken met bouwbedrijven en die regelen het verder. Scheelt je een hoop kopzorgen.
En als het niet gedekt is, neem je contact op met het bouwbedrijf om het te laten fixen op eigen kosten.
Dit ga ik even doen! De verzekering vroeg een offerte dus daarom ben ik zelf aan het klooien met die gasten. Maar ik ga ze nu even mailen..
com2,1ghz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:39:
Zoals je het zelf noemt ziet dit er uit als een klus waar niemand zijn vingers aan wilt branden. Dus de loodgieter die je tegelwerk even moet slopen om bij de buizen te kunnen komen. Vervolgens niet kunnen repareren en jij opgezadeld zit met een gapend gat.

Lijkt alsof je 3 man nodig hebt:
- Loodgieter voor de lekkage
- Tegelzetter om de boel te herstellen
- Mogelijk een electricien die moet kijken of de boel wel in orde is.

Dan is het grootste probleem de loodgieter. Die moet de lekkage zien op te sporen. Oftewel je hele badkamervloer mogelijk slopen.
Net als autogarages, hebben loodgieters er ook geen zin meer om hun klant te vertellen dat de sloopwerkzaamheden wel een dag kosten en dat de klant over de zeik gaat dat het mogelijk een dag extra kost. Reken maar uit met een uurtarief van tegen de 100 euro aan.
Daarna moet je weer een tegelzetter vinden die ook nog eens zin heeft om je vloer te storten. en de boel gaan tegelen. Dit allemaal is aardig wat werk met een hoop hoofdpijn.
Het is bekend waar de lekkages zitten (dmv lekkage rapport).

Die van de wasbak zit zo ongeveer in het midden van de badkamer onder de vloer, is precies te zien in het rapport waar de lekkage zit.

Die in de douche is mogelijk het doucheputje, is erg slecht aangelegd allemaal. Dus dat is simpel; alles eruit trekken en opnieuw aanleggen. Hier hoeft niet naar een lekkage gezocht worden.
edsandje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:08:
Heb je foto´s? Dat geeft ook meer aan over welke tegels, qua formaat kleur enz.
Loodgieter bellen, kijk in de gouden gids, werkspotters laten voor wat het is.

Tegelzetter zoeken of vragen via netwerk van loodgieter-aannemer.
Loodgieter inplannen en 2 dagen later de tegelzetter afspreken.
Mocht het toch heel veel werk zijn weet je dat na 1 dag wel en kan je de tegelzetter opnieuw inplannen.

Aantal meningen/stellingen in dit topic die nogal apart zijn, 100 euro voor een loodgieter?
Loodgieters die niet komen opdagen, verwarmingsmonteurs komen wel?
Ik ben zelf loodgieter (zzp), als ik 100 euro per uur ga rekenen zit ik binnenkort ook thuis, dan hou ik geen klant over. Een loodgieter zzp of bedrijf zal ergens tussen de 40 en 60 euro kosten excl. btw. Sommigen rekenen ook voorrijdkosten.
Niet alle loodgieters komen niet opdagen, als ik (en ik ben er zeker van ook veel van mijn collega´s) een afspraak maak kom ik die na. Lukt dat om wat voor reden niet neem ik zelf contact op om een nieuwe afspraak te maken.
Wat betreft het inplannen van loodgieter/tegelzetter, dit zal ik proberen als de verzekering geen actie onderneemt.

Wat betreft het wel opdagen van loodgieters, dit is niet mijn ervaring. Er is er 1 op komen dagen, die kon niet betegelen. De 2e belde (zou tussen 4 en 6 komen, belt om 10 over 6) met de vraag of dit om een klus ging of om een offerte. Vervolgens uitgelegd dat ik een offerte nodig heb om op te sturen naar de verzekering maar dat de klus 100% zeker gedaan moet worden, toen kreeg ik te horen dat dit wel 150 euro kost. Dit heb ik uiteraard niet geaccepteerd, want als ze enorme prijzen hanteren ben ik 150 euro lichter voor niets.

Dus ik weet niet waar de degelijke loodgieters zitten, maar niet hier. Al geloof ik tevens jouw verhaal wel en dat er wel betrouwbare zijn, ik heb ze alleen nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:38
Sorry ik reageer echt een jaar later, maar ik zat dus een beetje te zoeken naar of andere mensen zulke soortgelijke ervaringen hadden met loodgieters en die aflevering is zo ongeveer exact zoals ik de afgelopen weken met een lekkage in mijn badkamer heb mee gemaakt. Ik had echt momenten van wanhoop met deze gasten, dus even om de situatie lachen kon ik wel gebruiken! Uiteindelijk is het allemaal wel soort van goedgekomen een beetje te duur dat wel, maar mijn badkamer is gelukkig weer heel en deels vernieuwd.
Maar man ik heb nog nooit zo een rampzalig volk mee gemaakt. Altijd te laat komen, geen tijden kunnen zeggen. Elke dag stond ik op afvragend of er vandaag wel of niemand langs zou komen, dan wel bereikbaar dan weer niet bereikbaar. Ondertussen wel een dikke aanbetaling gedaan.

Ik hoop echt nooit meer met loodgieters te maken te hoeven hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door ro8in op 16-03-2021 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MLLL

MLLL

Palm Treo 650

ro8in schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Sorry ik reageer echt een jaar later, maar ik zat dus een beetje te zoeken naar of andere mensen zulke soortgelijke ervaringen hadden met loodgieters en die aflevering is zo ongeveer exact zoals ik de afgelopen weken met een lekkage in mijn badkamer heb mee gemaakt. Ik had echt momenten van wanhoop met deze gasten, dus even om de situatie lachen kon ik wel gebruiken! Uiteindelijk is het allemaal wel soort van goedgekomen een beetje te duur dat wel, maar mijn badkamer is gelukkig weer heel en deels vernieuwd.
Maar man ik heb nog nooit zo een rampzalig volk mee gemaakt. Altijd te laat komen, geen tijden kunnen zeggen. Elke dag stond ik op afvragend of er vandaag wel of niemand langs zou komen, dan wel bereikbaar dan weer niet bereikbaar. Ondertussen wel een dikke aanbetaling gedaan.

Ik hoop echt nooit meer met loodgieters te maken te hoeven hebben.
Ik heb bedrijfsmatig al tientallen loodgieters meegemaakt en het is altijd hetzelfde, haha

Degene in loondienst interesseert het meestal geen zak en de zzp-ers die liefde voor het vak hebben , hebben het zo druk dat ze van voor tot achter niet eens meer weten wat ze aan het doen zijn.

Even inhakend op die zzp-ers, ik benijd ze niet overigens .
Je kunt planningen maken wat je wilt maar als je in je eentje bent en er komt een spoedje tussendoor kun je je planning gelijk weggooien.

En dan kun je wel zeggen dan doe je spoedjes niet, maar zo werkt dat niet, als jij een gasleiding raakt is het toch fijn als een loodgieter direct komt ,idem dito met een CV storing als het 's nachts min 5 wordt

Probleem is ook dat loodgieteren zoveel diverse werkzaamheden omvat, CV , riool , water , gas , dakwerk, sanitair etc etc.

Onze vaste loodgieter doet al geen dakwerk meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
Haha beetje laat idd.

Ik heb deze reparatie inmiddels (naar tevredenheid) uit laten voeren in november.

Duurde even maar gelukkig is alles helemaal goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:38
MLLL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:22:
[...]

Ik heb bedrijfsmatig al tientallen loodgieters meegemaakt en het is altijd hetzelfde, haha

Degene in loondienst interesseert het meestal geen zak en de zzp-ers die liefde voor het vak hebben , hebben het zo druk dat ze van voor tot achter niet eens meer weten wat ze aan het doen zijn.

Even inhakend op die zzp-ers, ik benijd ze niet overigens .
Je kunt planningen maken wat je wilt maar als je in je eentje bent en er komt een spoedje tussendoor kun je je planning gelijk weggooien.

En dan kun je wel zeggen dan doe je spoedjes niet, maar zo werkt dat niet, als jij een gasleiding raakt is het toch fijn als een loodgieter direct komt ,idem dito met een CV storing als het 's nachts min 5 wordt

Probleem is ook dat loodgieteren zoveel diverse werkzaamheden omvat, CV , riool , water , gas , dakwerk, sanitair etc etc.

Onze vaste loodgieter doet al geen dakwerk meer .
toon volledige bericht
Klopt, het was ook dat ik echt eerst een stuk of 6 of 7 bedrijven al had gebeld voor ik bij picobello bv aangekomen was. Helaas lijken alleen deze beunhazen momenteel tijd te hebben en voor de andere bedrijven met veel goede reviews etc. moet je in de rij gaan staan. Iets wat je helaas niet kan doen als je lekkage met de minuut groter aan het worden is.

Ben wel benieuwd naar je vaste loodgieter dan. Adresjes van betrouwbare mocht ik er ooit weer een nodig hebben zijn welkom!

[ Voor 4% gewijzigd door ro8in op 17-03-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL

MLLL

Palm Treo 650

ro8in schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Klopt, het was ook dat ik echt eerst een stuk of 6 of 7 bedrijven al had gebeld voor ik bij picobello bv aangekomen was. Helaas lijken alleen deze beunhazen momenteel tijd te hebben en voor de andere bedrijven met veel goede reviews etc. moet je in de rij gaan staan. Iets wat je helaas niet kan doen als je lekkage met de minuut groter aan het worden is.

Ben wel benieuwd naar je vaste loodgieter dan. Adresjes van betrouwbare mocht ik er ooit weer een nodig hebben zijn welkom!
Regio noord-holland-noord

FF te ver helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamie23
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 30-05-2021
Misschien via *knip* proberen? Daar heb ik goede ervaringen mee.

Welkom op Tweakers. Echter random een link neerzetten valt onder spam en is niet de bedoeling.

[ Voor 52% gewijzigd door tweakduke op 30-05-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlindertje
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 13-06-2024
welkom op tweakers het nutteloos kicken van topics is niet de bedoeling :)

[ Voor 79% gewijzigd door twain4me op 13-06-2024 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:28

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Deze gaat maar gewoon dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.